Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2008 02:36 - Great minds think alike
Автор: arnette Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5211 Коментари: 3 Гласове:
0



Кристиян се оплакваше как мартеницата, която му дадох в България, се разпада вече и му е мъчно, че ще я загуби. Казах му, че много трудно ще му намеря по това време. Все пак, чистейки вкъщи, открих една гривничка и планът беше готов. Когато бях в Естония, му взех една картичка и пъхнах мартеничката в плика. Харесваше ми да мисля как ще се зарадва, когато го отвори, особено след като не е очаквал.

Прибрах се в България и мама ми каза, че съм получила известие от пощата, че има пратка за мен. Реших, че са някакви административни простотии и се отправих навъсена натам.

Когато момичето извади жълт пакет ДиЕйчЕл с подател Кристиян Месершмит, подскочих и изкрещях от радост. Служителките много ми се зарадваха и започнаха да се усмихват. Развълнуваха се почти колкото мен, суетяха се зад стъклото и надничаха - "ама не го ли очаквахте? ау, колко хубаво! ама виж я колко е сладка и как се радва!"

Върях по улицата и се усмихвах широко, стисках пакета сякаш е съкровище, което някой ще грабне от мен. Не го отворих цял половин час - просто се взирах в него и се смеех щастливо.

Когато се престраших, открих едно писъмце и малко плюшено еленче вътре. Пишеше, че знае, че няма да стигне навреме, но щом го е видял е решил, че ще е много сладък малък коледен подарък.

На следващия ден той получи моята мартеница.

Ей такива дребни и незначителни неща ме карат да си мисля, че си заслужава, мамка му!

image



Гласувай:
0



1. mismatched - между другото месершмит :) наис...
14.01.2008 15:57
между другото месершмит :) наистина ли? точно като самолетите.. забавно.

P.S. да, струва си.
цитирай
2. arnette - :)
14.01.2008 16:56
Messerschmitt, да, най-забавната фамилия евър. "Малкото" ми нацистче (ужасна съм, знам, хихих)
цитирай
3. анонимен - мемориз
19.11.2008 15:11
спомнияи си ги такива неща когато не ти е лесно
не е ли уникално колко малко нещо може да накара целия ти ден да е узарен
как една малка колко и плюшена играчка може да побере толкова любов и happyness
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arnette
Категория: Лични дневници
Прочетен: 708892
Постинги: 116
Коментари: 794
Гласове: 944
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031