Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2007 16:24 - Хората вече не могат да се обичат
Автор: arnette Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9117 Коментари: 26 Гласове:
0



Това каза един от най-близките ми приятели в 2 и 34 през нощта.

За да обикнеш някого, трябва да го опознаеш и там се случва крахът.

Аз нямам време да се разкривам постепенно, да следвам правилата-на-играта на ухажването. Искам достатъчно прозорлива личност, която да умее да вниква в нещата.

Дете съм на фаст-фууд обществото и изисквам ясно отпечатани снимки на предлагания продукт, детайлна разбивка на съдържащите се калории и фибри на гърба на менюто е плюс. "Плащам"-взимам-консумирам-хвърлям /е, последното не е задължително, готова съм за дългосрочно съжителство XD /. Искам и "Книга с мнения и препоръки", защото не е честно да не предупредя всички бъдещи потребители за негодността на стоката, която запращам към кофата за рециклиране. Ще ми се на рециклираните да им се слага задължителен знак, все пак не се интересувам от любов втора употреба.

ИСКАМ МАК"ЛОВЪРС И КачественФриволенСекс, ИСКАМ БОИШ КИНГ!

Плащам при получаване на стоката.


-----------------------------------------------------------------------

И една вметка за читателите, вдъхновена от www.4chan.org /b/, за да не ми се задръсти пощата със снимки и резюмета ;)

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.


image


Тагове:   обичат,   Могат,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - От един непознат
09.07.2007 22:43
Погледни от друго ъгълче на нещата. Какво ще стане с теб, ако си срещнала любовта на живота ти, но човека почине. Ще продължиш да се бориш с живота, нали?

И от мен да знаеш - има истински хора, които могат да дават всичко от себе си. Ако не търсиш човека... той ще те намери.

П.П. прелиствам блога ти доста често, но чак сега пиша и не знам защо
цитирай
2. анонимен - ИСКАМ БОИШ КИНГ!
10.07.2007 08:00
But boyish kings don't want/need ice queen bitchez
цитирай
3. анонимен - :)
10.07.2007 11:48
дифайн "боиш кинг"?
цитирай
4. arnette - Яхуука
10.07.2007 12:31
Е, къмооон, аз не съм ледена кралица! Мило и любящо момиче съм :)

Дефиниция, хъх? Нещо като "Бъргър кинг" - грамадно, не много скъпо и непознато в България :Р
цитирай
5. анонимен - Ебаси майтапа!
10.07.2007 15:13
мило и любящо момиче си е постнало пик и казва че иска секс и Плащам!!!
СМЯХХХ!!!
цитирай
6. анонимен - От един непознат
10.07.2007 17:59
Ти къде си видял момиче, което се изразява така да иска само секс? Смея се на теб, а не на нея!
цитирай
7. arnette - Мерси номер 6
10.07.2007 19:28
5ти номер, специално за дебили като тебе съм написала изречението на английски, за това, моля те, помоли някой да ти го преведе, тъй като явно срещаш затруднения.
От кога "готова съм за дългосрочно съжителство" означава, че искам само секс?
Очевидно умственият ти капацитет не позволява да работиш с метафори. Е, нека го обясня в прав текст и по-простичко, за да ме разбереш:
Искам и съм готова за сериозна връзка. Но като консуматорска личност, каквато съм, не съм заинтересована от размотавания по 1 месец. Когато се срещна с индивид, който ми харесва, когато става ясно, че и той ме харесва, намирам за изключително нормално да излезем 2-3 пъти и ако решим, че си допадаме, да започнем връзка. "Плащане" означава само едно: ще бъда с човека на 100% - няма да ходя по срещи с други мъже и да изневерявам; ще съобразя графика си така, че да можем да прекарваме известно време заедно; ще си сваля всички социални и защитни маски; ще съм готова да го изслушвам, подкрепям, прегръщам, обичам; даже и ще му готвя; ще се грижа за него ако има такава необходимост; ще му позволя да се грижи за мен ако се налага; ще му предоставя безрезервното си доверие до доказване на противното; с поведението си ще му дам да разбере, че е специален за мен; няма да му въртя номера и тъпи женски манипулации.
Разбира се, под "започване на връзка" не разбирам да заживеем заедно и да не се отделяме един от друг. Просто ще си даваме положителни емоции един на друг. Ще гледаме филмчета понякога, ще се гушим пред телевизора и да - ще правим секс, много палав, сладострастен и всепоглъщащ секс. Ако всичко върви нормално, ще го заобичам и ще му подаря голямото си нежно сърце.
Условията са прости:
1. Не ме разигравай
2. Покажи ми, че ти е приятна компанията ми и я търси от време на време
3. Не ме лъжи. Никога! Мразя лъжата
4. Приемам те такъв, какъвто си. Приеми ме и ти
5. Ако нещо в поведението ми те съмнява, буди объркване, или не ти допада - КАЖИ МИ ГО В ПРАВ ТЕКСТ и нека заедно да разрешим "проблема"
Нима е толкова много?

А снимката... Е, снимката е арт изражение на това, което предлагам - лека перверзия и захаросана розова любов.
цитирай
8. анонимен - Плащам при получаване на стоката.
10.07.2007 19:49
Няма метафори :))
Тва е оферта.

50 на час, 250 за цялата вечер.
цитирай
9. arnette - Ахой!
10.07.2007 20:07
Ще го приема като шега, защото в противен случай ще се почувствам много натъжена и обидена. Високо морален и консервативен човек съм и подоби неща са неприемливи.
Е, може и да се представям като цинична ледена кралица пред хората, които не са ми много близки, но това се дължи на:
1. Не обичам да се разкривам на всеки
2. Пазя закърпеното си ранено сърчице.
цитирай
10. анонимен - От един непознат
10.07.2007 22:05
ICQ: 490744451
Може да не ставам за връзка, но поне за разговори :)
цитирай
11. анонимен - .
10.07.2007 23:57
Яко зле!
Ей, мацка, спри да гледаш Sex and the City.
цитирай
12. ivoberov - Глей ся. Аз съм стар извехтял нра...
11.07.2007 00:16
Глей ся. Аз съм стар извехтял нравоучителник и таралясник, къде отиваш ти, може би, на работа едва ли не, но се забавлявам да шетам из блоците, и когато някоя блогинка ме забавли / нарочно пиша изкъртено, за да подражавам на младите/ си оставям понякога вчепатленията.
Мило момиче.
ПРОСТО НЯМА ПОТРЕБЛЕНИЕ БЕЗ ПРОИЗВОДСТВО
Или
No shit without shiters, както казват боишкинговете, или както там се наричат ония пустиняци, дето стават за любовни еднодневни полуфабрикатчета
цитирай
13. arnette - 11&12
11.07.2007 01:19
11
Сексът и градът не гледам, благодаря за мнението, от което лъсва ограниченото ти стереотипно мислене.
12
Господин Беров, изкъртеното Ви писане не наподобява изразните средства на младите хора, с които аз общувам.
Изказал сте неоспорима истина в капс лок, но връзката й с моя постинг ми убягва.
Никъде не съм споменавала, че "бойш киннгът", който търся ще бъде еднодневен полуфабрикат.
Не зная значението на думата "пустиняк", помощ, моля.
Все пак се чувствам поласкана, че съм провокирала желание за коментар у Вас.
=^.^=

цитирай
14. ivoberov - Е, казано малко по-простичко и м...
11.07.2007 01:32
Е, казано малко по-простичко и малко по-сериозно, всеки който консумира трябва и да произвежда. Трябва и да дава, като взема.
Познати неща...
Пустиняк е дума от северозападния край.
www.severozapad.org
За мен е чест да мога да напиша нещо във вашия дневник
цитирай
15. анонимен - Ох...
11.07.2007 08:26
Божееее, колко мъка има по тоя свят, Боже!

ще си спестя саркастичните критики и ще ти кажа нещо (от личен опит/за твое добро - зачертай излишното), а ти както си искаш си го тълкувай и възприемай.

С имиджа "АЗ СЪМ", захаросаната любов и леките перверзии наистина ли се надяваш на боиш кинг? Точно те гледат да не се забъркват с такива подмолни мъжемелачки. А ако се забъркат, ще е от нагон - моментно си му завъртяла главата. На сутринта съзнанието се избистря и боиш кингът се завръща в своето боиш кингдъм да си рулира.

анонимен боиш кинг

пс - и недей така си драматизирай живота. вече не си в гимназията ;)
цитирай
16. arnette - бръм бръм
11.07.2007 10:20
Изречението на английски, хора, изречението!!!!!
цитирай
17. анонимен - От един непознат
11.07.2007 10:27
arnette, а на мен ще ми обърнеш ли внимание :)
цитирай
18. arnette - Вероятно не
11.07.2007 12:33
Строго моногамен човек съм и в момента съзнанието ми е ангажирано от много исмпатичен човек.
цитирай
19. анонимен - :)))))
11.07.2007 18:05
Арнетке, всеки твой пост ме забавлява, а коментарите ти след него - още повече. току изтърсиш някоя глупост и после като пате в калчища...

ИСКАМ КачественФриволенСекс, ИСКАМ БОИШ Плащам при получаване на стоката.

със или без изречението на английски - изпаднала си :)
цитирай
20. arnette - напълно съм съгласна
11.07.2007 20:10
Аз съм една изпаднала 23 годишна жена, която плаща за секс.
Странно ми е, защо хората тук смятат, че качественият фриволен секс не влиза в сериозните връзки?
цитирай
21. анонимен - Кажи сега...
11.07.2007 20:28
колко плащаш?
да видим дали ще те вместя в графика.
цитирай
22. arnette - малко
11.07.2007 20:53
бедна момиче съм. Само любов предлагам.
цитирай
23. arnette - Бладодаря Ви!
13.07.2007 15:57
Най-накрая някой да схване за какво става дума тук.
Мерси, че Ви има!
цитирай
24. анонимен - Arnette...
13.07.2007 16:40
винаги можеш да станеш quirkalone
цитирай
25. arnette - май съм станала
15.07.2007 23:14
Само не разбирам защо мъжете не ми вярват.... Не ми е тъжно, просто ми е любопитно. Когато кажа нещо в прав текст с най-искрени чувства, се тълкува като ирония и сарказъм. Търся причината в себе си, а приятелите ми се опитват отчаяно да ме убедят, че просто попадам на незаслужаващи ме и неподходящи за мен хора.
цитирай
26. анонимен - z
18.08.2007 21:14
В номер 7 си описала картина, която е моя мечта чак не, но желание някакво, нещата да стават бързо, ясно, без преструвки, с вазимно уважение и всички позитиви които произтичат от това :))
Малко сухарско прозвуча това, но всъщност хората толкова са се затворили и скрили зад толкова много маски наслоени една върху друга, че отнема време докато разбереш... какъв е човекът срещу теб, а кой иска да губи време, когато е изгубил толкова много...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arnette
Категория: Лични дневници
Прочетен: 711065
Постинги: 116
Коментари: 794
Гласове: 944
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930