Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2007 01:46 - The shape of my heart
Автор: arnette Категория: Тя и той   
Прочетен: 5389 Коментари: 13 Гласове:
0

Последна промяна: 23.04.2007 02:57


Вече не бягам. Освободих се от всичко излишно. Остана само Той. Той дори не знае.... Няма и да научи.
A lovely tribute.

Вече познавам само смирението,
нямам друг избор.
Хаотичните танци във вихрушките ми спряха,
ветровете в мен мълчат,
а без ритъм няма танц.

Нямам избор.

Крада светлината от стаята ти от тъмна алейка,
не мога да не го правя.
Неспирно копнея да целуна косите ти,
а това би те уплашило.
В безумието на любовта си  дори пожелах да разкъсам веригите на собствения си затвор.

Защото нямам друг избор.

С право би ме попитал дали обичам себе си повече от теб.
Но аз умрях в себе си,
за да заживея единствено за теб.

Заличих се за себе си!
Всичко,
което ме определяше изчезна в мен
и сега присъствам само за


теб.


Забравих онова,
което знаех,
онова, което съм учила дълго.
Вече няма страх, съпротива и болка.
Очакваното не се състоя - не се стопих в празнота.
Заради познанството ни се превърнах в учен.
Силата и твърдостта ми бяха неизчерпаеми,
а ги изгубих изцяло.
Твоята сила ме направи способна.

Обичам себе си = обичам теб.
Обичам теб = обичам себе си.

Аз съм твоята любима,
моля те, застани редом с мен.
Мога да отворя вратата на любовта ти,
само ела
и намери покой с мен.
Вече мога да ти го дам.
Постой с мен, свидетели ще ни бъдат само звездите....
От немислимо дълго време се криеш,
луташе се безспирно в хаоса на моята любов към теб.

Дори и така винаги си бил свързан с мен -
прикрит, разбулен, в "нормалното", в неясното.


Превърнах се в самия живот.
Моля те,
позволи ми да ти покажа,
че си бил пленник на малко езерце.

Сега съм океана с неговия прилив,
нека се слеем.
Бъди бряг!
Искам да се плъзвам по теб без край.
Ще "крадеш" от водата ми всеки път и ще я криеш в недрата си,
сушата ти ще бъде утолена.
Ще грабвам песъчинките ти и ревниво ще ги пазя в дълбините си,
ще ми придаваш форма.
Кратки мигове, в които напускаме този невеж свят.
Бъди с мен,
ще отворя вратата на любовта ти.

Желая те.

Необходим си ми повече от вода и храна.
Тяло,
възприятия,
усещания,
съзнание -
всичко това жадува за вкуса ти!
Чувствам присъствието ти в сърцето си.

Осъзнах, че принадлежиш на света.
Приемам го
и ще очаквам с тиха страст
един единствен жест,
един единствен поглед.

От теб!





Тагове:   heart,   my,


Гласувай:
0



1. анонимен - Arnette, ti si iztrestjala
21.04.2007 15:02
Arnette, ti si iztrestjala
цитирай
2. анонимен - намери покой с мен...
21.04.2007 17:13
намери покой с мен... наистина звучи добре - сещам се за Майстора на Булгаков, за съжаление покоят е все по-дефицитен...
цитирай
3. mp5patriot - омг красиви думи...
21.04.2007 23:45
леле човече мое да не съм много важно какво ще кажа но ме утепа с тия думи... трябваше да ги прочета по сериозно за да вникна в тях добре. Само не разбирам тоз печеливш от тотото защо не му кажеш... някво грехота е да се крият такива прекрасни думи.

ПС: Ей гледа ми се Леон зарад тебе.... заглавието нарочно ли е с името на оназ яка песен на Sting - Shape of my heart?
цитирай
4. tessy - чудно
23.04.2007 00:02
Поздрави...
цитирай
5. arnette - Патриот
23.04.2007 02:19
Благодаря ти за думите. Разбира се, че се сетих за песента, когато го кръщавах, а и това наистина е сърцето ми в момента.
"Печелившият" ще почака още много дълго, докато разбере за това. Ако изобщо му кажа някога. Така е по-добре и за двама ни.
цитирай
6. mp5patriot - ммм...
23.04.2007 03:50
... не те ли мъчи така това някак?
цитирай
7. wonder - Любовта е Свобода!
23.04.2007 08:45
"В безумието на любовта си дори пожелах да разкъсам веригите на собствения си затвор." Имай Силата! Усмивка. Топла.
цитирай
8. kanela - o_O
23.04.2007 10:23
вярно, тези поетически откровения не ги очаквах от тебе... ;)
чудя се само дали когато копнежът ти бъде удовлетворен няма да се "прехвърлиш" нататък или това наистина е Истинския и Единствения??
цитирай
9. arnette - Не ме мъчи
23.04.2007 15:07
Никак даже, защото така трябва да бъде. Аз си нося вината, всяко действие си носи последствията, така е редно. Измъквах се твърде дълго безнаказано, но и за мен дойде "видов ден". Сега мога единствено да си стоя сама в колата, в тъмната уличка и да гледам към прозореца на стаята му. Вече нямам смелост да вляза, нямам и право, освен ако не ме покани....
А той няма да ме покани. Той е единственият, който не би ме поканил, не е ли иронично :) Ще си чакам тихо, защото това заслужих.

Канела, няма такова нещо като "единствен", може би това е Голямата промяна в мен - осъзнах, че няма идеални хора, но всичко е върпос на нагласа и компромис. Научих се, че понякога трябва да мълча, да мълча и да чакам.

Е, мамка му, ще го направя!
цитирай
10. kanela - и значи
25.04.2007 00:36
разбивачката на сърца си получи заслуженото?!
е, не е честно пък историята да свърши дотук!!
=/ ти в мрака ?!
по-скоро това ще се окаже един от ония превратни моменти в сценария преди хепиенда... нз с кого, но го вярвам ...
цитирай
11. arnette - Мерси
25.04.2007 04:25
Е, аз и сега съм си щастлива, не съм умряла от страдание.
Както казах "вече познавам само смирението". Това е. "Разбивачка на сърца"? Хахахха, е това е още по-голяма ирония. Защото моето е винаги най-разбито от всички техни взети заедно. Някои дори са се съмнявали в съществуването. А то милото е оооогромно и добре скрито....
За хепиенд не знам, все още нищо не е започнало.
цитирай
12. анонимен - не вярвам
26.04.2007 00:43
 Наистина ли това ще е края?Мен ако питаш - едва ли.
До колкото те познавам не се предваш лесно,не се отказваш от нещата,които искаш.Но естествено може и да показваш всичко и в същото време нищо,което пък значи,че си харесваш някой от старите страсти.
Ако все пак си показала себе си такава,каквато си,за кой ли път(но все пак като за първи),то тогава се получава един скучен кръг на чакане от твоя и негова страна,на даване на сигнали и умуване дали той ги е разбрал правилно...А дали пък не станало така,че да си нямала възможност да говориш с него скоро и затова да ти е залипсвал(някак звучиш сякаш сте на огромно разстояние един от друг)?И дали преди това не си гледала на него като на поредния човек и после той да е направил нещо,с което да те е впечатлил,да сте започнали да общувате по-често и,след поредното любовно разочарование,да си се вгледала в него и да си видяла неща,които може би са там,а може би не?
Дано чакането не продължи дълго,защото ще доскучае,така или иначе ще има нови блогове...
цитирай
13. arnette - XD
30.04.2007 08:18
Преустановявам всякакви поетични отклонения до второ нареждане!
Мале, направо ми се повръща от себе си, като го чета това, то бива лиготия и драма, ама това е твърде много :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arnette
Категория: Лични дневници
Прочетен: 712627
Постинги: 116
Коментари: 794
Гласове: 944
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930