Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2007 02:04 - Ще напусна БГ завинаги!
Автор: arnette Категория: Лични дневници   
Прочетен: 49569 Коментари: 89 Гласове:
0

Последна промяна: 27.12.2007 04:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ужасена съм от новините тези дни. Ужасена съм и от това, което видях да се случва с мои заминаващи и пристигащи приятели!

Налага ми се да пътувам до Талин, Естония на 27ми в 8 сутринта. Полетът е с прекачване през Прага. Вероятността да пия кафе с приятел, който тръгва към Виена в 10 е голяма. Може дори да дочакаме едни други двама, които се изнасят към Варшава в 1....

За пръв път пада мъгла в София и никой не му е хрумнало, че е необходима навигационна система, нали? Защо продължавам да живея в този абсурд?

Днес слушах изявлението на служител на летището, който уверяваше, че всичко е наред. Явно според него 20тина успешни полета от 80 е добре. Е, според мен не е! Аз ли съм единственият нормален човек в тази държава се питам все по-често. Отменените полети не били заради лоши метерологични условия, ама той не знаел другата причина.

Е, аз мога да му я кажа - от всички само България Еър се престрашава да си обслужва полтетите в такова време. Моя приятелка "бози" в Берлин 2 дни докато излети заради МЕТЕРОЛОГИЧНИ УСЛОВИЯ, каква изненада! Пък онзи да си ми разправя каквото ще!

Аз съм притеснена. Не стига, че отивам на работно пътуване по Нова година, не стига, че от 500 евро билет ще ми възстановят само 200, не стига, че е на север на майната си, ами е възможно да се точа 2 дни. Какво се случва ако изпусна връзката в Прага? Ще си спя на летището там, ето какво!

Защото лъскавият втори терминал глътна пари за таван, който падна още в процес на строеж, а не можа да бъде обзаведен с навигационна система.
**********************************************************************************************
Мразя България! Мразя всичко тук - мързеливите вечно мрънкащи, липсата на организация и елементарна логика, претенциите и изкуственото самочувствие.

"Младите трябва да останат и да работят за държавата" Супер! А държавата какво ми предлага в замяна? Айде, мерси! Наскоро моето момче ми обясняваше как той знаел, че си обичам държавата и никога няма да ме кара да я напусна заради него. Единственият начин да сме заедно е аз да отида при него и той го вижда като недопустима жертва. Май трябва да го поканя за повече от 10 дни да поживее тук.

Преди седмица взех решението да се опитам да отида в Брюксел догодина. Професионалното ми развитие е оправданието. Причината е Кристиян Месершмит от Бавария. Довчера се страхувах от избора, който направих, съмнявах се, че допускам огромна грешка. Днес вече знам, че съм права.

Аз не закъснявам, не държа на марковите неща, не искам да карам мерцедес и да живея в обор, не слушам чалга, не си търся мъж-спонсор, не се обличам като проститутка. Обичам работата да се върши навреме - светкавично! Искам да изпитвам кеф от професията си, мечтая за работен ден, изпълнен с напрежение и задачи. Искам добри училища за децата си, чисти и спретнати улици, по които да се разхождаме, искам да карам колело и да мисля за околната среда.

По всички изброени параграфи съм негодна за живот в България.

Нека да съм чужденец цял живот, нека да видя, че от България по-убаво нЕма, нека! Аз приятели и там си имам, такива, които са се доказали, а това, че не говорят езика ми е дребна формалност. Кристиян вече знае солиден брой лафчета, ще научи още. Нека децата ми да ми кажат един ден, че се чувстват германци/белгийци/холандци/или там каквото! Но в момента, в който българското ми сърце се раздира от мъка, ще знам, че животът им е бил по-добър.

Доскоро се срамувах от любовта си. Срамувах се, че попадам в клишето "аа, ясно, намери си там чужденец да я гледа", дотолкова се свенях, че, когато той ме попита ще отида ли да живея другаде, ако съпругът ми не е от тук, гордо троснах "НЕ". Тъпанарка! Повече няма да се извинявам за избора си, няма да крия чувствата си! Домът е там, където е сърцето, а моето нищичко не го задържа тук.

Съжалявам, мила моя татковино, опитах се, Бог ми е свидетел, но днес ти загуби поредния си блестящ кадър.

Втора част:


Тагове:   напусна,


Гласувай:
0



1. анонимен - от fil
26.12.2007 03:01
Да, в България е трудно. Не всеки може да издържи.
цитирай
2. анонимен - фенчо
26.12.2007 08:59
Аре бегай оттука, не ни требват такива мацки, дето само гледат да се облажат с некой чужденец...голема патриотка си, нема що! Срам и позор за България! Който не обича България и българите, да се маха от нея! Ако ще - и в Африка.
цитирай
3. buratino - Последното изречение си е жива ф...
26.12.2007 09:54
Последното изречение си е жива фукня! Пък и не съм сигурен,че си вършиш работата "светкавично"!
Следвай сърцето си! Тук от такива сърца, които заради една мъгла намразват страната няма нужда!
цитирай
4. arashi - Поздрав и от мен ...
26.12.2007 11:24
това ще направя и аз на 22-ри с България Еър...дано си права за тях
:))
цитирай
5. arnette - ......
26.12.2007 11:50
то да беше само мъглата..... просто последната капка, 'дето се вика.

Трябвало да съм патриотка? Да обичам България? А тя мен обича ли ме? Какво ми е дала?

Буратино, който е работил с мен, знае за "последното изречение"
цитирай
6. zeifod - Бягай,
26.12.2007 12:00
тук скоро няма да се оправи.
Аз съм напът да направя същото. И колкото и да обичам България, това няма да ме спре.
цитирай
7. анонимен - жалко
26.12.2007 12:12
Истината е ,че си права.И на мен търпението ми се изчерпва,скоро ще последвам решението ти.Може би сме страхливци,може би и наивни,но ние искаме да живеем.......му.
Да мислим позитивно и живеем креативно.Е,тук просто не става.
цитирай
8. анонимен - Няма за какво да се терзаеш
26.12.2007 12:13
Не се сещам защо емиграцията и чувството за вина вървят ръка за ръка. И аз ще се омета от БГ, но чувство за вина нямам!

Нямай и ти!!!
И си подреди живота и живей като човек!

Поздрави
цитирай
9. buratino - Пораженци сте, чада мои! Предавате ...
26.12.2007 13:13
Пораженци сте , чада мои! Предавате се още преди да е започнала битката! И да ви кажа държавата това са хората и вие в това число! Да не би да мислите ,ч е там дето искате да отидете винаги е било така! И там хората са се борили за да достигната това , което е сега! И много емиграция е имало. А, вие сте готованци! Искате да отидете наготово! Това е от чичо ви Буратино!
цитирай
10. анонимен - чичо Буратино,
26.12.2007 13:27
незнам колко си ми чичо,все пак съм на 33 и точно за това мисля,че чаках предостатъчно време нещата в Нашата Хубава България да се оправят.Със сигурност не съм стояла със скръстени ръце да гледам как някои хора се борят,а аз съм мързелувала.Повярвай,много дадох от себе си за добруването на държавата,може би недостатъчно,но в рамките на възможностите си...писна ми.Искам поне дъщеря ми да живее в Бяла държава.Не изпитвам вина,нито капчица.
Поздрави от arashi
цитирай
11. bizcocho - domat e tam,kadeto si 6tastliva,
26.12.2007 13:28
kadeto sa ti dali pravoto da se 4uvstva6 4ovek,a ne kadeto se nasilva6 da izdarji6,skrit zad fal6ivi patrioti4ni lozungi! Izjivei jivota si uvajavaiki sebe si,za6titavaiki sobstvenite si vijdaniq,ima6ta pravoto da kaje6 naglas misalta si, bez ''nqkoi'' da hukne ''da te spasqva i vkarva v praviq pat''. Svobodata i svobodiqta sa dve razli4ni ne6ta. Ako moje6 i iska6 da jivee6 svobodna, ne se primirqvai s robstvoto na svobodiqta! Na dobar 4as i mnogo da si 6tastliva,za6toto vseki trqbva da ima pravoto da e 4OVEK!
цитирай
12. bizcocho - do buratino
26.12.2007 13:37
nikade(v nikoq strana) ne e nagotovo! Ne e lesno,no...ne e NEVAZMOJNO! A prikazkata za kiseloto grozde si e na6enska,ta..ne se nalaga da q spomenavam. Neq vseki si q znae:)))
цитирай
13. анонимен - Не съжалявай за избора си
26.12.2007 14:11
Аз не обичам българите, даже взех да ги намразвам, но не ми се напуска България. Ако можеш и искаш, винаги ще се оправиш. Ти явно не искаш и да опиташ. Замини, бъди щастлива някъде далеч. Може би ти от време на време ще се сещаш за България, може би не, но България със сигурност няма да се сеща за теб.
цитирай
14. buratino - до bizcocho
26.12.2007 14:37
Само искам да уточня за киселото грозде! Това е басня от Лафонтен( французин)!
За съжаление меймей е права! Наистина България никога не се сеща за собствените си деца!
Ами arashi, чичо съм ти защото съм на 51!
Най лесно е да кажеш: Писна ми! и да отидеш да снесеш яйце в чуждото гнездо, като една всеизвестна птица!
цитирай
15. geryordanova - И на мен ми предстои полет, който е ...
26.12.2007 14:55
И на мен ми предстои полет, който е междинен и ако не излетя от София пропускам и връзката си на летището в Париж. Абсурдно е "нивото" на летището - не можем да летим, защото имаме мъгла. Имаме система за сляпо кацане, но не работи заради мъглата. И прочие...
Понякога наистина летище София е ИЗХОДЪТ! Дори и в условията на мъгла!
цитирай
16. jesusbg - Колкото и странно да ти се струва,
26.12.2007 15:00
в Западна Европа въобще не е по-добре. Поживях там и единствената държава, в която наистина ми хареса, е прекрасна Унгария. Всичко друго е пропанда.
цитирай
17. stone - не виновна българия в случая
26.12.2007 15:10
вчера изпращах близък, доста полети бяха отменени, защото не се събрали достатъчно пътници, та да е рентабилно самолета да лети. това е решение на авиокомпаниите, от които нито една не е българска.
ако мислиш, че там някой те чака с отворени обятия... е, освен гаджето ти, де, който сигуно тамошна мацка не е успял да си намери, щом импортира от българия... ама решението си е твое - успех!
цитирай
18. arnette - хаххахахх
26.12.2007 15:40
ЕС - свободно движение на стоки, капитали и ХОРА.

"който сигуно тамошна мацка не е успял да си намери, щом импортира от българия". Ето с това се сблъсквам от едно известно време. Няма нужда да се обяснявам, но от любов към истината - всъщност една от причините да го харесам е, че бая мацки си е намирал и до ден днешен много му върви в това отношение. Това, че е шваба е един от малкото му недостатъци. Омръзна ми постоянно да гледат на мен като на оная, дето си е намерила чужденец. Все едно съм го искала, еба си! Да бях срещнала такъв човек тук, сто пъти по-лесно щеше да ми е. Е, да, ама няма! Търсих, опитвах - няма друг. Понякога прекарваме часове в изясняване на културни различия, странна му е на момчето балканската менталност, ама си ме харесва и въпреки нея. Не съм срещала човек, който толкова да уважава онова, което съм. И се чудя защо продължавам да се връзвам и оправдавам до ден днешен....
цитирай
19. xavandino - Родино горчива-сбогом,не ще се върна аз.
26.12.2007 16:08
И парченцата,така се разпиляха,че нивга и не се събраха.А душата,смирно се отдаде,на алчността и прегрешението-моля,бързо изгасете осветлението.
цитирай
20. анонимен - Здравей от Белгия
26.12.2007 16:55
Няма смисъл да се нервираш. Успокой се първо. Отиди да видиш какво е там-тук, ако имаш, възможност и тогава решавай. Решения е най-добре да се взвмат на трезва глава.
Истината е че в БГ съществуват предимно митове за европа. Тук е неоправдано скъпо, закъсняването е обичайно, всички се държат сякаш вършат нещо удивително важно и ако няма проблем с мъглата - то стачкуват по всички празници. Примерно защото автобусите са мръсни на 1.09. или заради някакви чекове за храна в края на ваканцията. Стачкуват за щяло и нещяло.
Има ужасно много хора на единица площ и няма никаква лична свобода - МАТРИЦАТА в действие.
Белгийците са затворени и си жизеят по къщите - нашето понятие за приятелство и социален живот не съществува. А Брюксел е мръсен и престъпността там е голяма. Разбира се, всеки си живее в своя кръг и може би твоят ще бъде приемлив. И вярвам, че ще си намериш добра работа.
А защо европейците толкова си падат по българки и славянки? Защото сме хубави, способни и не сме глезени. За какво говоря, ще разбереш на място ;)
А големите патриоти - българските мъже от ориенталски тип - ще могат спокойно да не поемат никаква отговорност.
цитирай
21. анонимен - Много ми се хареса тази статия.
26.12.2007 16:56
цитирай
22. cecka1504 - Хммм, много интересен дебат. От ...
26.12.2007 17:25
Хммм, много интересен дебат. От него разбрах, че половината си чешат езиците!
Ако някой е внимавал, щеше да знае, че ВЧЕРА имаше проблем заради мъглата на летище Хитроу! В Англия, не някъде другаде! Предполагам, че много англичани, по примера на госпожицата са се отказали от британските си паспорти и в момента пазаруват имоти у нас. Защото какво е това, моля ви се! Мъгла, гъста, а не излитат самолети!
Абе дечица, абе милички! Аз съм на 48 години и около 15 години от живота ми са минали в чужбина! Не съм ходил като гастарбайтер да мия чинии, или да гледам възрастни хора, нито съм брал плодове, или работил в строителството!
Какво мислите, че ще намерите там? Та вие ВИНАГИ ще сте ЧУЖДЕНЦИ! И ако временно можеш да преглътнеш този факт, след време го усещаш, дори напълно да си се интегрирал!
И защо мислити, че за вас там замитат и ще ви калесват с бъклица, все едно отивате да им оправите държавата? Вие отивате там, защото продавате труда си евтино на прилично качество! Това е! И ако се окаже, че не сте пък чак толкоз уфатни, колкото се пишете, местната администрация има допълнителен проблем!
Извинявай момиче, ама ти къде се изучи за такъв голям специалист? В Германия, Белгия, Холандия? Те ли инвестираха в твоето образование, или бааламите като мен? Защото аз плащам и съм плащал данъци!
Егати детскаата история! Не ми излита самолета - мразя България! Че ти утре по същия начин ще тропаш с крак и ще мразиш и другата държава, защото нещо не ти е на кеф!
А отговорността ти? Към всички тези хора, които с нещо, макавр и дребно са спомогнали за формирането на невиждания специалист?!
Според мен дължиш на доста хора извинение!
цитирай
23. анонимен - Май bbbbb има право.
26.12.2007 17:35
Тази Цецка е много глупав човек. Жалко :-(
цитирай
24. cecka1504 - Единственото утешение за цецка е, ...
26.12.2007 17:39
Единственото утешение за цецка е, че бале е още по-глупав човек (което е всеизвестно):)))))))))))))))
цитирай
25. анонимен - Права е мадамата, сексът с българин ...
26.12.2007 18:02
Права е мадамата, сексът с българин е скука пълна и е на отмиране, не е фешън! За какво и е сега някакъв Киро или Цецо от Надежда или Дружба - 2, дето живее в панелка мухлясала? А? Щом си е хванала вече мацката чуждо гадже, нищо вече не я задържа тука! А после казват, че българките били лесни...
цитирай
26. arnette - e
26.12.2007 18:49
Няма да завърша държавен университет, така че не ми е спонсорирала държавата обучението, спокойно. Мама и татко са го платили, а те не работят държавна работа. Така, че си заврете приказките за данъците обратно в корекса.

Магистратура ще подкарам имено там, дай Боже на стипендия, та баш те ще ми платят образованието, не България.

Каква отговорност, бре? Да газя помийни ями цял живот? Я, моля Ви се! Била съм в чужбина достатъчно пъти, може да ми спестите отрезвителните коментари стил "там не е цветя и рози", защото съм наясно.

Аз няма да продам труда си, ще продам мозъка си, което е доста по-ценно за тях и мен ;)
И, да, ще им оправям държавите, ако успея да стигна до там, до където се стремя. Вярвам, че мога.

Доста хора ми дължат на мен извинение, че убиха идеализма ми от рано и способностите ми ще бъдат потребявани от други бенефициенти!
цитирай
27. shikozna - Все пак е твърде високопарно и кр...
26.12.2007 20:06
Все пак е твърде високопарно и крайно.
Живяла съм известно време в две държави,имала съм възможност да остана.Искала съм -втория път.
Но и двата пъти се връщах.Знаех,че ще се питам,като се върна защо го направих,и се питах и се тюхках-ама ето ме,тук съм!
И мн.други има като мен.
Н е съм си купила дипломата,не съм я намерила на улицата,не съм синамерила работата с връзки.Мачкат ме понякога-ама няма как-май с всеки се случва,и тук и в др.държава.
Вярно-манталинетът ни е от край време "позакъсал",но имаме напредък,признай!
И казваш" мрънкащи българи"-май ти в момента си изляла цялата си мрънкалност и негодувание,примесени с прекомерна за случая самовлюбеност.
Никъде не е лесно!
И др.държави си имат недостатъците,само където са по-замазани!
Но ти избираш и аз ни най-малко не омаловажавам избора ти!
цитирай
28. анонимен - Всеки има право на избор...
26.12.2007 20:19
... но не всеки има достатъчно акъл в главата си.
Такива като теб е по-добре да са навън и да не стъпват повече в България.
Вей си задника, където намериш за добре... но не забравяй , че дървото без корени е просто пън. Успех!!! Мария Петрова
цитирай
29. arnette - дох, дох
26.12.2007 20:27
Г-жо/це Петрова,
не мисля, че точно Вие може да определите колко точно акъл имам в главата си.

Интересно е как тук се напълни с хора, които ме заливат с директни и индиректни обиди, защото имам различно от тяхното мнение.

Много стимулиращо за оставане, няма що!

Прекрасно възпитание бих добавила.

Интересно как в България, когато някой знае колко струват го набеждават за високопарен и самовлюбен. Как пък някой от чуждестранните ми колеги не го каза това, а чак се и кефят и стимулират - мистерия.

Някой беше казал, че дължа извинение.

Ок, извинявам се, че съм кадърна, че знам какви са ми възможностите и съзнавам, че са големи. Искрено съжалявам.
цитирай
30. анонимен - Арнетка милата в чужбина май си п...
26.12.2007 21:06
Арнетка милата в чужбина май си продава не мозъка, а други неща, но карай да върви, жена е, какво да я правиш, все това и е в главата!
цитирай
31. arnette - ох
26.12.2007 21:28
отказвам се вече (да коментирам), фулете си колкото искате
цитирай
32. анонимен - arnette,
26.12.2007 21:36
замини, и просто забрави за България! Ама няма да можеш, защото винаги ще те сочат с пръст като чужденецът и човекът втора ръка, независимо от квалификацията ти и езиците, които говориш. И като ти домъчнее за балканския дух, ще те видим какво ще правиш.
цитирай
33. анонимен - !!!
26.12.2007 22:59
Аз не закъснявам, не държа на марковите неща, не искам да карам мерцедес и да живея в обор, не слушам чалга, не си търся мъж-спонсор, не се обличам като проститутка. Обичам работата да се върши навреме - светкавично! Искам да изпитвам кеф от професията си, мечтая за работен ден, изпълнен с напрежение и задачи. Искам добри училища за децата си, чисти и спретнати улици, по които да се разхождаме, искам да карам колело и да мисля за околната среда.
tova opredeleno me grabna...podkrepiam te i sum tvurdo"za"i za mn.drugi ne6ta v tazi posoka!
цитирай
34. arnette - :)
27.12.2007 01:21
Благодаря за последните две мнения. Не защото са "конформистки", както някой би ги нарекал, а защото демонстрират уважение към чуждото мнение, не обиждат и не лепят прибързани етикети!

Благодаря!
цитирай
35. segmadis - :)
27.12.2007 02:17
arnette разбирам те напълно аз поне. Може би проблема ми е, че прекалено много съм свикнал с простотията. Не съм сигурен, но просто не ми прави винаги впечатление. Към всички досега, които писаха, само ми кажете за какъв точно патриотизъм става въпрос? За това че плащам данъци, а държавата ми дава единствено постоянни подигравки ли? За това, че от ляво и от дясно всеки ден ме залива чалга (В какъвто смисъл искайте го разбирайте)...за това че ако опитам от домът ми (дианабад) до центъра да стигна с колело имам 50% шанс да не оцелея не заради друго ами просто защото ще ме прегази или самозабравило се ченге или някой пиян шофьор, нарочно не броя нелепите инциденти които навсякъде може да се случат... за това че чакам автобус по 1 час по спирките ли? Или може би да имам патриотизъм заради това, че все пак се очаква България по официални данни да достигне средното европейско ниво на стандарт след около 20 години...по дяволите аз съм на 21...не мисля, че искам целия ми живот да премине в стискане на зъби и живот при мама и тати (и това при положение, че в момента работя добре платена работа). Кажете ми друга причина, която може да ме задържи мен както и всичките ми приятели...както и всички на моита възраст ТУК....разумна причина....защото хммм както е тръгнало май скоро млади хора в България няма да има много за жалост, просто тук нямаме никакво развитите!!!
Успех arnette и да не ти пука. Основната характеристика на българина е че може да си чеше езика наляво и надясно и да плюе по всеки издигнал се малко над него.
цитирай
36. arnette - Вдъхновихте ме
27.12.2007 03:21
за нов постинг по нощите
цитирай
37. анонимен - ех ех
27.12.2007 09:20
аз за никъде няма да летя.
цитирай
38. copycat - ---
27.12.2007 10:00
Няма да ти казвам, че всъщност има "навигационна система" (казва се насочваща или трекинг система, не навигационна), също няма да ти обяснявам, че има определени условия, при които НИКОЕ летищен а земята не може да работи. Няма да ти ги казвам тия неща, щото ти си прекалено блестящ кадър, за да не ги знаеш. :-P
цитирай
39. koc - до arnette
27.12.2007 10:31
прочетох (даже моа да чета), че ше продаваш мозък... аре дай и мен сто грама да си купа, че съм един тъп, тъъъп, мъка ти каам. па га глеам тъдява, ти имаш повече, щом ше продаваш... колкото струва - ше си плата, азе пара - бол. брал съм ягоди, абълки, магически гъби и други ядливи плодове по синури и паланки оттатък алпите, та аре смили се над назе неимащите и дай малко акъл, преди да си го шитнала в брюксел, или там където...
цитирай
40. lambo - Как тогава цигани, турци и араби си живеят чудесно в БГ?
27.12.2007 12:40
Именно благодарение на такива като нея, които са плюли на родината си, ебат се с чужденци за пари, не гласуват на никакви избори, ДПС на практика завладя БГ. Всички турци и цигани масово на 100% участват в изборите, взимат власта по места и в София. Резултата:

- 85% от еврофондовете са в ДПС
- горите са в ДПС и ги секат яростно
- 85% от детските са за циганите
- 2/3 от помощите са за циганите
Масово араби се заселват в БГ и си живеят тук прекрасно. Наркотиците, търговийката, контрабандата са в техни ръце. БГ загива

Над 500 000 "българки" като горната са се оженили за чужденци - от русокоси скандинавци до синьо-черни негри. За пари ...

Ние се намираме пред пълна демографска гибел. На всеки 4 родени деца 3 са циганчета ...
цитирай
41. strianakiev - Няма лошо нека всеки да опита...
27.12.2007 13:24
Добре е да чуеш, още по добре е да видиш, но най-добре е да изстрадаш...Та нали за това сме на тази земя...Но никой не може да забрави това, което е усетил в тази малка и интересна страна и винаги ще боледува, че е далеч от нея...Моля Ви никога не казвайте никога...ние просто не знаем съдбата си...
цитирай
42. анонимен - @43
27.12.2007 14:30
Дано се продъни вдън-земя тая клоака Булгаристан. Аз искам да си имате по 50 мангала на калпак, патриоти.
цитирай
43. jenseits - ще цитирам приятел, който учи в Германия
27.12.2007 14:43
"Nemcite sa kato umirashti dinozavri. Zastarqwat, super prezadovoleni, sys suber tesen mirogled i bedni na interesi, super licemerni, adski neprisposobimi i razglezeni. Ta te pishat w excel "Wenn" wmesto "IF". Predstawqsh li si!
I posle kak ste razvivat informatika kato samo te mogat da si q razbirat! Ludnica. Goworq za masata w u4ilishte - ot tam trygwat decata. Syotwetno kato se razglezwat ot malki i sviknat wsi4ko da im e super uredeno, pri naj-malkiq defekt w sistemata te prosto blokirat. Ne mogat da mislqt situitivno, vinagi se my4at da pravqt obsht model i pro4ie.
V interes na istinata moje da pisha tezi neshta, zashtoto prosto prejivqwam truden period - lipsa na kontakti s tqh i pro4ie. No towa, koeto vijdam, nqkak si ne mi hareswa - trqbwa da si prinizq nivoto, za da se integriram s tqh, da stana primeren zubyr, kojto samocelno kylve:)."

Просто искам да покажа и другата страна на монетата, за да не се засилиш, подтиквана от ненавист към неуредената БГ и с аплон да се окажеш във вакуумно социално пространство.
цитирай
44. natalin4eto - Ето такъв човек ни трябва...
27.12.2007 15:25
... Ето за това няма да просперира държавата ни... Защото младите, умни и талантливи българи заминават другаде, разочаровани от нашата държава... Ето за това говоря... Момичето е на пълно право... аз я подкрепям на пълно... нищо че съм едва на 17 и още не съм се ориентирала в живота си ... но знам че един ден и аз ще се махна от тук... няма нищо което да ме задържи... родителите ми ли ? ... ооо спокойно те ще ме поткрепят... даже и сега ми казват... "Момиче учи, в чужбина като идеш ще ти е от полза..." И са прави... защото ето вижте другите държави... Имат младо население... работливо ... ученолюбиво... а ние тука ... та тя дървата се управлява от мутри и от куромпирани идиоти... кумонизма ни съсипа ... ето го и днес... корупцията ще ни довърши... Ето защо сме на такова дередже... всико младо и умно се изнася.... И питам се какво остава тук... Сякаш не вижда ме тия дето са тука какво правят... обличат се като проститутки- момичетата... заприлича л иса на не незнам какво... не ходят на училище... гледат да измуфтят някой друг лев от мама и татко... които се бъхтят от сутрин до вечер за едното ядене... даже ще е супер яко завалят пари и да ен се прибират и в къщи... дай им само дискотеки, кафета, магазини със смешни дрехи.... може да са малоумни... като ги попиташ за Дарвин-кой е той... и те да седят и да те гледат като фраснати слупата... но иначе са наконтени, грим-фон дьо тени...един пръст слой, пудри... и какво ли още не... ми ето за това сме така... затова така и ще си останем... И после ми излизайте с думите :"Те младите ще ни оправят!"... Е, а мерси....
цитирай
45. arcana - davai
27.12.2007 15:47
Mila, Arnette cheta ti bloga ot moje bi godina nasam. I napravo ti se chydq kakvo pravish oshte v BG... Izvinqvam se, che ne pisha na kirilica ot Laptopa si v belgiq - nqmam prosto, izvinqvam se, che ot dve godini jiveq s ljubovta na jivota si - belgiec, i nai-veche se izvinqvam, che sum shtastliva. Vseki put kato si doida v BG se radvam i skacham i qm hybavi Bg domati do na sita, no na 3q den veche izdivqvam ot prostotiq i varvarshtina. Maika mi plache kato i kaja, che jivotut mi e tyk v Belgiq i az placha kato ne moga da q vidq na Koleda i na Rojdeniq i den. Pri vse tova vakanciite mi v Bg nikoga ne produljavat poveche ot 20ina dena, prosto ne se izdurja. Aman ot prostotiq, ne q zaslyjavash, nito ti, nito koito i da e inteligenten chovek, jivota i e tvoi i... mama my stara samo edin si imash... tatkovinata vinagi shte si e tam, tq ne ti dulji nishto i ti nishto ne i duljish!
цитирай
46. prayer4eto - ... :)
27.12.2007 16:35
Бе, гледам я таз тема преди 2-3 дена и се чудя защо е станала толкоз популярна, а то ? Щото всички глупости се изприказвали тука ...

Бъдеще в БГ и за БГ има, стига човек да иска и да го търси. Не знам дали си го и потърсила, както чета - не си. Прав ти път, ако речеш един ден да се върнеш - ще те приемем, няма да те върнем от вратата :))). Но недей да изказваш чист негативизъм за всичко и всички, плийз.

Хев фън енд гуд лък ! :)
цитирай
47. анонимен - arashi към tonito390
27.12.2007 19:38
Блажени са вярващите!
цитирай
48. santiago - :)
27.12.2007 19:56
"Защото,каквито и простаци и идиоти да управляват тази наша държава,все някога им свършва времето!А ако поискат това тяхно време да продължи по-дълго...просто няма да се получи!Ние поумняхме!!!" написа tonito390
То бива оптимизъм, бива, ама чак пък толкоз! :D Не си бил доста време в България и казваш - "Ние поумняхме!!!". По-скоро обратното, приятел. Тук цените за една година скочиха 2 пъти, а никой не реагира...никаква реакция(изключая учителската стачка)! Тук останаха само тези хора, които колкото и да ги тъпчат не им пука за нищо. Отдавна са забравили, че това, което им се случва се нарича живот. А колкото до мен - МАХАМ СЕ...не остана почти!
цитирай
49. анонимен - Вие вече не сте българка, госпож...
27.12.2007 19:59
Вие вече не сте българка, госпожице. Прав ви път и не споменавайте някъде моля ви къде сте родена, че ще ни омаскарите, така както маскарите себе си с писанията си. А домати ще ви пратим, не сме скъпчии. Хайде със здраве.
цитирай
50. анонимен - Тъжна е съдбата на глупака :-(
27.12.2007 20:07
Да, 53, тебе имам предвид.
цитирай
51. tonito390 - :)
27.12.2007 20:32
Сантяго.......а ти,приятел...с какво отреагира???С коментари в някое бистро сред приятели,или с "благословия",заобиколен от колегите си?
В едно поне съм сигурен.Когато се върна,ще ми е приятно,че парите,които съм успял да спечеля,са спечелени не с далавери,а с труд.Защото по твоите думи ако съдя,в BG не можеш да оцелееш по никакъв друг начин,освен да станеш сутеньор,крадец или дилър на бял прашец.Мерси!Не ме бива за това.Има и по-добри начини да докажеш себе си.
цитирай
52. arashi - @tonito390
27.12.2007 20:46
Какви реакции бе приятелю?!?!Тук само да си надигнеш главата и насреща ще ти наскачат 20 човека.Попитай някоя учителка дали си е взела увеличението на заплатата.Да,ама не.Защото за увеличение им дадоха това,което им се полагаше докато стачкуваха.Пак ги изиграха.Всички сме учили и всички работим,кой за повече,кой за по-малко,но си прав,че само тези които крадат от нас, са най-добре.
Но иначе много ме радвате Вие,дето се пишете големи патриоти от далече.Мен ако питаш стой си в Лондон,тук действителността бързо ще те съсипе.
Поздрави от "тъпата" България.
цитирай
53. анонимен - Подкрепям arnette
27.12.2007 21:10
Мацката мисли много правилно и е жалко че малко хора я разбират.В днешно време когато Бг е издоена и източена отвсякаде , с милиарди дългове към чужди банки,напълно срината инономика и последно - минимална работна заплата 100 евро е напълно нормално да се запита всеки нормално мислещ човек -какво правя още тук? Идеята за комунизма умря отдавна , останаха само спомените от неговите некадърни и прости кадри.Демокрация се оказа че също не сме неспособни да направим - Темида гледа с различни очи малцинствата понеже са електорат на управляващите.Бил съм зад граница много пъти и мога да кажа че навън се диша по леко и се живее по добре.Срамувам се че съм се родил и живял тук - нищо хубаво не съм видял тук в Бг.А на наивиците който мислят да строят комунизма и светлото бъдеще мога да пожелая само успех - аз вече се уморих .Смятам да прекарам някаде далеч оттук кадето се живее нормално....Тук нямя живот - държавата умира.
цитирай
54. aciburn - бръммм
27.12.2007 23:54
Ами така е...от неразбран комунизъм, към криворазбрана демокрация...еби му майката и преход, еба ни майката на всякакви ценности.
Но хайде да не смесваме типичната българска кочина с политиката...
Мила, не че нещо искам да си чеша егото, но ми се е налагало да се сблъсквам с много хора болни от алчност, лицемерие и лакомия в тази държава, та отменения ми полет (и аз трябваше да летя) хич не се включва в списъка ми за негативи спрямо България.Аз не я мразя - просто не ме кефи :) Е, виж сега, сестра ми наскоро се обърна с колата, защото пътищата не бяха почистени, но ние сме си свикнали зимата да ни изненадва всяка година, тъй че и това мога да не го пиша като негатив...
Мисълта ми е друга - ходи където искаш, стига да се чувстваш добре там където си, защото това е най-важното. Каза, че си пътувала достатъчно за да си добиеш представа - това е само в твой плюс. Тука много критики се изсипаха, аз няма да се присъединя към тях, но само ще кажа, че всеки си има свой собствен поглед на нещата. Няма да споря с хора с 30 годишен стаж в живота, защото не ми отива и с риск да прозвучи като фукня - пътувала съм доста на 3 континента и не на всякъде си чужденец...или поне не се чувстваш като такъв. Много зависи в коя държава и сред какви хора ще попадне човек....но както и да е. Живеем в кажи-речи свободен свят и една от добрите черти на демокрацията е, че като не ти изнася на едно място, се местиш на друго.
цитирай
55. анонимен - Кой не е българин?
28.12.2007 04:53
До 53. Ти ли ще определяш кой не е българин? Сякак че ако си е за голяма гордост. Жената се басирам че е успяла и дала много повече от теб на тая страна, а ти тук си даваш прокаженото мнение? Кой си ти? Патриот на маса? "Ей колко сме големи пичове българите!" след 4-та ракия? Или развиваш държавата като взимаш заплатата си под масата и не плащаш данъци? Ходи слагай мушамата на масата да не оцапаш покривката и ходи вземи две шишета от обикновенната грозданка. Време е да покажеш защо си горд!
цитирай
56. анонимен - saglasna sam s arnette
28.12.2007 11:01
az sashto skoro izchezvam ot tuk.nishto ne me zadarja i ne me interesuva horskoto mnenie,neka me obijdat i napadat.vseizvestno e che balgarite se mislqt za nai-umni i s tqh ne moje da se spori.taka che ne mu misli izobshto.davai smelo napred.
цитирай
57. анонимен - i oshte neshto
28.12.2007 11:31
v bg prebivavat 3 grupi hora.parvata-pensioneri,vtorata-turisti i tretata-moshenici.ima i oshte edna,ako se zamisli chovek,i tq e na glupacite.i tai kato az ne prinadleja na nito edna ot prednite tri,sledva,che spadam kam chetvartata grupa,koqto nosi na garba si ostanalite tri.sorry,no nqma da stane.nqmam namerenie da propilqvam godinite si i da provalqm jivota si,misleiki za shibaniq patriotizam.i ne mislq,che kogato nqkoi e na drugo mnenie,podhodqshtiq nachin da go kaje e,kato napada drugite.no tova vse pak,da ne zabravqme,e mantaliteta na balgarina.
цитирай
58. svoboda64 - Здравейте всички - "българи" и "не-българи":))
28.12.2007 12:22
Проблемът ни е в "мъглата":)) Но не на софийското летище:))))))))))))

По отношение на arnette и нейния избор на партньор в живота: това е лично. Там отношението "националност" няма особено значение. Има когато се намесят "родите" и "приятелите". Но това всеки си го решава сам:)) Възхищавам ти се на куража да разбереш за какво става въпрос:))))))))))

По отношение на държавата: мили сънародници, грешката е повсеместна. Държавата не сме НИЕ, а "организираните постове за управление, т.е. управленските длъжности". Нали се сещате, че там не се избират по кадърност, а по партийна принадлежност? Там за честност и достойнство, "продаване на акъл/мозък" въобще не става въпрос:)))) Припомням: Бенезир Бхуто беше наследствена "политиканка", убита защото не е удобна на статуквото в страната си. Нима не беше умна, образована, една от най-красивите жени в света?

Нека не изпадаме в балканския си солипсизъм:)) Материалният свят - да имам добра заплата, да мога да си плащам сметките, децата ми да учат в добри училища и т.н. - е повсеместен световен проблем. Имайте широта на възприятията и мненията си.

Аз съм от тези, които плюят държавата си и обичат сънародниците си. Трудно за изживяване:)) Обаче, изисква всекидневно усилие:))

Така че Arnette, присъединявам се към тези от мненията, които казват: иди и виж. Разбери дали можеш да издържиш. На този свят "кариерното" развитие далеч не е най-важното за това човек да бъде щастлив. А си мисля, че ние всички се стремим към това: личното си щастие, което ни свързва с другите:)) Доста йезуистична фраза, но вярна:))

Позрдави на всички и щастливи празници!
цитирай
59. gantree - до arnette
28.12.2007 18:57
Бягай и се спасявай, пиленце. Там сигурно ще ти бъде далеч по-добре. Като ти стане гадно и там - пак бягай нанякъде. Има и по-хубави места за живеене от Германия. Унгария, например. Като ти втръсне и там - продължавай, все някъде ще ти хареса. Сигурно ще минат много, много години дотогава, докато успееш да задоволиш и най-изящните си представи за мястото, на което искаш да живееш.

Само не мога да разбера едно - защо ти е нужно да го правиш по шумния начин. В крайна сметка нали само за твоето собствено удобство тук или другаде иде реч? Защо го правиш по шумният начин? Ти си умна и красива (евентуално, нали), вследствие на което отиваш някъде другаде, на място различно от кочината, в която толкова неблагоразумно са те пръкнали родителите ти? Добре, чудесно, отивай. Дано животът ти да се подреди по най-добрия начин. Само че няма нужда да плюеш подире си. Като искаш нещо да промениш - давай, прави го и го променяй. Като не искаш - бягай и се спасявай.
цитирай
60. lambo - С едно нещо не съм съгласен
28.12.2007 19:37
Разбирам ви. Тук е кочина, управляват ни само мутри, евреи, цигани. комунисти, турци
Затова всички образовани и крайно умни и кадърни българи се изнасяте, жените се (омъжвате се) за богати чужденци и си решавате личния проблем.

НО ... като сте толкова по-образовани и умни от малцинствата и комунягите, защо не сте на власт?
Защо нямате своя партия с която да завземете власта и да оправите и себе си и държавата тук?
Защото не сте по-умни от комунягите и малцинствата. Напротив, много по-прости сте.

Защото сте отчаяни индивидуалисти и затова губите. Начело на всички партии - червени, сини, жълти, та даже и начело на Атака стоят лица с цигански и еврейски произход, именно защото тези етноси имат колективна сплотеност.

И още нещо. Щом не сте оправили България, ще развалите и тези страни в които отивате.
цитирай
61. lambo - С едно нещо не съм съгласен
28.12.2007 19:37
Разбирам ви. Тук е кочина, управляват ни само мутри, евреи, цигани. комунисти, турци
Затова всички образовани и крайно умни и кадърни българи се изнасяте, жените се (омъжвате се) за богати чужденци и си решавате личния проблем.

НО ... като сте толкова по-образовани и умни от малцинствата и комунягите, защо не сте на власт?
Защо нямате своя партия с която да завземете власта и да оправите и себе си и държавата тук?
Защото не сте по-умни от комунягите и малцинствата. Напротив, много по-прости сте.

Защото сте отчаяни индивидуалисти и затова губите. Начело на всички партии - червени, сини, жълти, та даже и начело на Атака стоят лица с цигански и еврейски произход, именно защото тези етноси имат колективна сплотеност.

И още нещо. Щом не сте оправили България, ще развалите и тези страни в които отивате.
цитирай
62. lambo - С едно нещо не съм съгласен
28.12.2007 19:37
Разбирам ви. Тук е кочина, управляват ни само мутри, евреи, цигани. комунисти, турци
Затова всички образовани и крайно умни и кадърни българи се изнасяте, жените се (омъжвате се) за богати чужденци и си решавате личния проблем.

НО ... като сте толкова по-образовани и умни от малцинствата и комунягите, защо не сте на власт?
Защо нямате своя партия с която да завземете власта и да оправите и себе си и държавата тук?
Защото не сте по-умни от комунягите и малцинствата. Напротив, много по-прости сте.

Защото сте отчаяни индивидуалисти и затова губите. Начело на всички партии - червени, сини, жълти, та даже и начело на Атака стоят лица с цигански и еврейски произход, именно защото тези етноси имат колективна сплотеност.

И още нещо. Щом не сте оправили България, ще развалите и тези страни в които отивате.
цитирай
63. lambo - С едно нещо не съм съгласен
28.12.2007 19:37
Разбирам ви. Тук е кочина, управляват ни само мутри, евреи, цигани. комунисти, турци
Затова всички образовани и крайно умни и кадърни българи се изнасяте, жените се (омъжвате се) за богати чужденци и си решавате личния проблем.

НО ... като сте толкова по-образовани и умни от малцинствата и комунягите, защо не сте на власт?
Защо нямате своя партия с която да завземете власта и да оправите и себе си и държавата тук?
Защото не сте по-умни от комунягите и малцинствата. Напротив, много по-прости сте.

Защото сте отчаяни индивидуалисти и затова губите. Начело на всички партии - червени, сини, жълти, та даже и начело на Атака стоят лица с цигански и еврейски произход, именно защото тези етноси имат колективна сплотеност.

И още нещо. Щом не сте оправили България, ще развалите и тези страни в които отивате.
цитирай
64. lambo - С едно нещо не съм съгласен
28.12.2007 19:37
Разбирам ви. Тук е кочина, управляват ни само мутри, евреи, цигани. комунисти, турци
Затова всички образовани и крайно умни и кадърни българи се изнасяте, жените се (омъжвате се) за богати чужденци и си решавате личния проблем.

НО ... като сте толкова по-образовани и умни от малцинствата и комунягите, защо не сте на власт?
Защо нямате своя партия с която да завземете власта и да оправите и себе си и държавата тук?
Защото не сте по-умни от комунягите и малцинствата. Напротив, много по-прости сте.

Защото сте отчаяни индивидуалисти и затова губите. Начело на всички партии - червени, сини, жълти, та даже и начело на Атака стоят лица с цигански и еврейски произход, именно защото тези етноси имат колективна сплотеност.

И още нещо. Щом не сте оправили България, ще развалите и тези страни в които отивате.
цитирай
65. lambo - С едно нещо не съм съгласен
28.12.2007 19:37
Разбирам ви. Тук е кочина, управляват ни само мутри, евреи, цигани. комунисти, турци
Затова всички образовани и крайно умни и кадърни българи се изнасяте, жените се (омъжвате се) за богати чужденци и си решавате личния проблем.

НО ... като сте толкова по-образовани и умни от малцинствата и комунягите, защо не сте на власт?
Защо нямате своя партия с която да завземете власта и да оправите и себе си и държавата тук?
Защото не сте по-умни от комунягите и малцинствата. Напротив, много по-прости сте.

Защото сте отчаяни индивидуалисти и затова губите. Начело на всички партии - червени, сини, жълти, та даже и начело на Атака стоят лица с цигански и еврейски произход, именно защото тези етноси имат колективна сплотеност.

И още нещо. Щом не сте оправили България, ще развалите и тези страни в които отивате.
цитирай
66. lambo - С едно нещо не съм съгласен
28.12.2007 19:37
Разбирам ви. Тук е кочина, управляват ни само мутри, евреи, цигани. комунисти, турци
Затова всички образовани и крайно умни и кадърни българи се изнасяте, жените се (омъжвате се) за богати чужденци и си решавате личния проблем.

НО ... като сте толкова по-образовани и умни от малцинствата и комунягите, защо не сте на власт?
Защо нямате своя партия с която да завземете власта и да оправите и себе си и държавата тук?
Защото не сте по-умни от комунягите и малцинствата. Напротив, много по-прости сте.

Защото сте отчаяни индивидуалисти и затова губите. Начело на всички партии - червени, сини, жълти, та даже и начело на Атака стоят лица с цигански и еврейски произход, именно защото тези етноси имат колективна сплотеност.

И още нещо. Щом не сте оправили България, ще развалите и тези страни в които отивате.
цитирай
67. анонимен - i az taka
28.12.2007 19:57
molq te,vzemi i men
цитирай
68. silencio - Успех,мила !
28.12.2007 20:59
Желая ти много успех и късмет и сила да свикнеш с чуждата култура,която и да избереш.
На мен ми беше трудно. България ми липсва. Въпреки всичко, съм взела решение и ще се боря за щастието си. То е най-важното. То е състоянието на духа. Ако се чувстваш щастлива навън, то друго важно няма.
Поздрави и още веднъж успех!
цитирай
69. nikolaybg - Tuk vidqh mneniq kolko hubavo bilo v ...
28.12.2007 22:04
Tuk vidqh mneniq kolko hubavo bilo v Bg...ne e taka, v Austria naprimer se jivee normalno, bez stres i idot6tini. savsem razli4no e- i horata, i cennostite. uspeh v 4ujbina, no...da znae6, 4e blizkite i pirtqlite mnogo 6te ti lipsvat!
цитирай
70. artanis - arnette
28.12.2007 22:48
Тези, които ти казват за мъглата имат право. Навсякъде може да се случи. Според мен, проблемът е по-скоро, че от летище София летят по трима пътника на ден при условие, че целият трафик от западна, южна, централна и северна България минава от там. За столичаните е ясно, те не пътуват, защото живеят в рая на земята и не им е необходимо нищо друго.

На твое място бих проверил как стои въпросът с летищата в Солун, Атина и Истанбул. Букурещ също може, но е твърде далече.

Иначе не обръщай внимание на малките човечета. Идва един момент в който махат с ръчичките отдолу, но не могат да те стигнат.

весело посрещане на Нова Година:
цитирай
71. pulsar - чета такива...
29.12.2007 00:45
блогове все по-често и по-често. И ако това не прави впечатление на никого, значи жална ни майка... Но да си кажа правичката, и аз съм се засилил към твоята идея, и то с жестока скорост...
Желая ти много здраве и любов там където желаеш !!!
Весели празници !
цитирай
72. анонимен - sega sum tuk
29.12.2007 01:37
iskam mnogo ,da mi razkajesh kak e jivota ti tam .ve4e imam blog.ako iskash viarvai az imam nemsko mislene.4uvala li si tozi vic:Amerikancite izprashtat na germancite nai tunkia i zdrav konec, koito sushtestvuva,za da se poxvaliat.v otgovor nemcite im izprashtat sushtia konec razdelen na dve.tova do kakvo shte te dovede,da mislish ,za Germania,ne zabraviai ,4e tam ima bg mozuci .az pone znam za 3
цитирай
73. arnette - jesus
29.12.2007 11:37
ne vi li omrazna da ia komentirate taia tema, az misleh, 4e se e iz4erpila.

btw, v estonia se stamva v 4 sledobed! SHOCK!!!!!

Mnogo sladka darjava, no ne znam dali bih jiviala tuk.

Ok, razbiram vi za maglata, no kakto kazah niakade tam po-gore ne e problemat v maglata, razbira se, 4e se slu4va prosto 4a6ata mi prelia.

Sorry za negramotnoto pisane, no qwerty ima iako variatsii daamn a si misleh 4e sme v standartiziran sviat
цитирай
74. анонимен - arnette...
29.12.2007 13:12
исках да напиша че си просто 1 тъпо парче. Сега дори смятам да обясня защо - ако си заобиколена от завистливци и малки душици сори ама това си е твой проблем. Пък тези много-листни обяснения малко навеждат на мисълта че се опитваш сама да се убедиш в това което говориш. Замисли се ако ти е възможно защо ти пука толкова за мнението на анонимни хора в някакъв блог...
цитирай
75. arnette - eer
30.12.2007 17:07
za6toto sam kompleksarka i ne sa me gu6kali dostata4no kato malka?!?!?!
цитирай
76. анонимен - Най ужасното място на света наречено България...
22.01.2008 23:46
Ох когато прочетох написаното по горе ме изпълни задоволство и удовлетворение,че не съм единственната която мисля така.Поздравления за статията и мисленето.Аз живея дълги години навън и мога да потвърдя всичко написано по горе за рационално.На тези които още вярват в приказки и дядо коледа ще кажа че луд умора нема и докато ги има такива патриоти като вас и глупавата държава с измамамници и мошеници ще я има.Има нужда все пак България трабва да съществува.А коя жена за колко се продава и къде ще споделя като такава че аз лично нямам нужда от мъже балкански субект и отдавна съм решила въпроса си с тях.Да си ги дондурка който иска аз нерви немам.А на чичото които е обикалял по света ще кажа че времената са различни и живеем във век на глобализация и този които се оравя навън се оправя навсякъде...и не смятам за нужно да си тровя силите и нервите в България когато този битувизъм и махленщина я няма по света...Боь ще се върне чичото в България разбира се то такова обгрижване и дондуркане по света като към българския мъж НЕМА...Та това е драги ми всеки има право на избор но България не става и онзи които не го е разбрал само може да съжелява.Надеждата умира последна..ехех вярвайте си в глупави принцове и ще си умрете с мечтите докато хората ще живеят истински и стойностно.Това е от мен ...нищо лично
цитирай
77. strianakiev - Анонимен...нямате си идея какви измамници..
23.01.2008 13:30
има по света...обиколил съм света и съм видял какво ли не..ако имате опит или желание опитайте да следите фондовата или парични борси и сам ще се убедите..нашите бандити са мъничета...малки пари малки далавери..помните ли какво направи Сорос с една от най-големите банки на Великобритания...за една нощ спечели 1 милиард долара...и най-старата банка в Лондон обяви фалит..в САЩ американците унищожиха около 3000 свои граждани и двете кули близнаци и за това обвиниха ...арабите..нима не виждате тези събития...нима не виждате и другите жестоки и неоправдани действия на прословутата Западна демокрация...
цитирай
78. strianakiev - За чаканията по летищата...
23.01.2008 13:42
Стоял съм с дни в очакване на полети ...в Лондон, Париж, Франкфурт, Чикаго, Прага, Токио..и къде ли не ...в интерес на истината най-малко съм чакал на Софийското летище, може би съм имал късмет. Аз съм бил пилот и мога да Ви кажа, че не са много летищата по света, които са оборудвани със системи за автоматично приземяване при видимост 0 метра. Да не говорим за самолети, които на борда си имат такава система. Тези съоръжения са много скъпи и оправдават съществуването си само на летища с големи трафици. Когато не се познава проблема не е коректно да се правят оценки, можете да изпаднете в смешно положение.
цитирай
79. arnette - до 81 и 82
25.01.2008 06:41
81:
Мошенници навсякъде има, простаци също - тук просто преобладават. Онова, което споменавате за САЩ и кулите-близнаци, ще подмина, тъй като без доказателства, си остава в сферата на теории на конспирацията от жълтата преса.

82.
Пред опит и познание и аз мълча. Взимам си думите обратно за летище София (въпреки, че когато се прибирах им отне 2 дни да го зачистят от снега). Но както казах - това беше просто последната капка на години трупано недоволство от ситуацията, която ни заобикаля.
цитирай
80. анонимен - Подкрепям те напълно
18.04.2008 20:55
Много добре те разбирам! Искрено се надявам вече това, което искаш(нормален живот) да е реалност! Ако ли още не е стискам палци скоро да стане!
Аз лично искам същото нещо, с тази разлика, че още нямам и идея къде ще отида, но от тази простащина ще се махна, омръзна ми това изостанало мислене и всичките простотии, които се случват тук!
Обичам Родината, но ненавиждам ДЪРЖАВАТА!
Познавам много хора като мен и теб, които продължават да правят и невъзможното, но уви както с казва:" Една птичка пролет не прави"!
PINK - Runaway
цитирай
81. анонимен - Bravo
27.01.2010 20:14
BRAVO MOMI4E,tova e istinskoto i pravilno re6enie.Ti ima6 samo edin zivot.USPEH
цитирай
82. анонимен - patrooti
27.01.2010 20:17
na onesi gospoda patriotite,da si gnijat v tinjata i da si zatvarjat ustite.
цитирай
83. анонимен - До amette...
01.02.2010 14:52
Вероятността да се уцели която и да е от двете кули без автопилот (съоръжения на самата кула и в самия самолет) е много близка до 0%) . кулите са широки 60 метра. За всеки професионалист пилот това е ясно, че тези огромни самолети от излитането до кацането се се управляват от автопилот и основната роля на пилота е да следи изпълнението на полета от автопилота. Намесата на пилота е задължителна само при особени случаи. Самолетите, които се блъснаха с кулите са били управлявани само от автопилот. Живи хора в самолетите не е имало. Направете си извода дали става дума за жълти публикации от моя страна или Вие сте жертва точно на официалните доклади на правителството на САЩ.
цитирай
84. анонимен - платья опт украина
17.10.2012 09:07
Уважаемые господа!Хотите купить одежду не выходя из дому? Тогда читайте новость - <a href=http://darkworld.com.ua/user/bunkantibia/>футболки с изображением купить </a> интернет магазин одежды распродажа <a href=http://bigural.ru/user/plulsiope/>купить школьные брюки </a> красное платье фото <a href=http://blowjobgalaxy.com/user/reuchendraich/>синий костюм купить </a> фото платьев ... Успехов Вам!
.:::.
<a href=http://kamagra-online.blog.hr/>Kamagra shop drugs </a> - Buy Kamagra jel : Buy Kamagra Online from USA pharmacy : <a href=http://kamagra100.blog.hr/>sildenafil Kamagra Oral Jelly </a> - Kamagra Oral Jelly visa Buy Cheap
цитирай
85. анонимен - сумки balina купить
18.10.2012 07:32
Привет Всем!Хотите купить одежду не выходя из дому? Тогда читайте новость - <a href=http://kkm.by/user/Tauhamerserve/>купить футболку супермен </a> женские сумки <a href=http://www.control66.ru/index.php?subaction=userinfo&user=Galaqueepay>аксессуары для ванной комнаты купить </a> платья виктории бекхэм <a href=http://svelagolez.narod2.ru/>сумки для девочек подростков купить </a> сумки женские для ноутбуков ... Хороших Вам покупок!
.:::.
<a href=http://kamagra-online-drug-stores.blog.hr/>where can I purchase Kamagra no script </a> - order Kamagra without a prescription : Buy cheao cgeap Kamagra UK viagra : <a href=http://kamagra-paypal-online.blog.hr/>Kamagra sales in Canada </a> - Kamagra st review
цитирай
86. анонимен - салон выпускных платьев
19.10.2012 08:01
Здраствуйте!У меня есть хорошая новость Тогда читайте новость - <a href=http://kinoxit.az/user/BreefropTar/>старинные платья </a> интернет-магазин одежды <a href=http://www.masterpro.com.ua/index.php?subaction=userinfo&user=Ceviancever>белое платье смотреть смотреть 2010 </a> женская белорусская одежда интернет магазин <a href=http://www.lamoda.kiev.ua/>детская одежда интернет магазин минск </a> river island сайт ... Успехов Вам!
.:::.
<a href=http://kamagra-now-online.blog.hr/>order Kamagra online India </a> - super UK Kamagra Jelly : Kamagra woman nl : <a href=http://kamagra100.blog.hr/>Kamagra Oral Jelly montreal </a> - Buying Cheap Kamagra
цитирай
87. анонимен - купить рюкзак для ноутбука
19.10.2012 17:03
Привет Всем!Оформить заказ выгодный для Вас! Тогда читайте новость - <a href=http://www.chemistry-industry.com/fa/user/EnrinswrisK/>платья 2012 цены </a> интернет магазины женской одежды <a href=http://smartua.info/user/Accuseruill/>интернет магазины одежды николаева </a> кофта платье <a href=http://www.lamoda.kiev.ua/>платья кружевные 2012 </a> одежда для девочек ... Хороших Вам покупок!
.:::.
<a href=http://buy-no-prescription-kamagra.blog.hr/>Kamagra Oral Jelly 100mg online Generic levitra </a> - Kamagra 100mg canada viagra 100 mg : Cheap overnight Kamagra online prescription : <a href=http://kamagra-now.blog.hr/>Online US pharmacy Kamagra made in India </a> - how to Buy Kamagra online legal
цитирай
88. анонимен - интернет магазин одежды wildberries ru
21.10.2012 00:13
Здраствуйте!Оформить заказ выгодный для Вас! Тогда читайте новость - <a href=http://xn--wir-sind-neutting-b0b.de/ju_kv_forum/member.php?action=profile&uid=37629>костюм ассасина купить </a> смотреть колготки <a href=http://elegaloze.narod2.ru/>смотреть интернет магазины женской одежды </a> интернет магазин детской одежды симферополь <a href=http://zapchasti-rybinsk.ru/user/frimbFaurfvab/>интернет магазин одежды из тайланда </a> магазин одежды украина ... Успехов Вам!
.:::.
<a href=http://cheap-kamagra-online.blog.hr/>Buy online Kamagra and overseas </a> - Kamagra pharmacy : drug Kamagra Buying online : <a href=http://cheap-kamagra-online.blog.hr/>Super Kamagra university of kentucky </a> - Kamagra Oral Jelly orange fed ex
цитирай
89. анонимен - распродажи в луганске
22.10.2012 06:26
Привет Всем!Хотите заказать одежду на выгодных условиях? Тогда читайте новость - <a href=http://face2dream.com/user/Itatstacy/>домашние платья </a> купить обувь через интернет <a href=http://youadler.ru/user/BuisturoCoics/>самый популярный интернет магазин одежды </a> одежда лакосте интернет магазин <a href=http://opticmovie.com/index.php?subaction=userinfo&user=thotodobbyKal>платья из гипюра </a> платья белая церковь ... Хороших Вам покупок!
-====-
<a href=http://lowest-kamagra-prices.blog.hr/>super UK Kamagra Jelly </a> - Kamagra Oral Jelly in deutschland bestellen :.Oral Jelly 100mg australia Kamagra pills .:<a href=http://kamagra-express-shipping.blog.hr/>caverta silagra Kamagra </a> - Cheap Kamagra for sale pharmacy
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arnette
Категория: Лични дневници
Прочетен: 708887
Постинги: 116
Коментари: 794
Гласове: 944
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031