Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2007 00:15 - When the heart is broken, there is nothing to brеak
Автор: arnette Категория: Лични дневници   
Прочетен: 19697 Коментари: 51 Гласове:
0

Последна промяна: 10.02.2008 22:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Трудно ми е да се сближавам с хората. Страх ме е да не бъда наранена. И като контрапункт, винаги ме е учудвала способността ми да се справям с изключително критични и стресови ситуации.


Едно момче загуби съзнание пред мен. Всички гледаха шокирано и не знаеха как да реагират. Аз бях единствената, която запази самообладание и без излишно разкатаване му оказа първа помощ. Извадих езика му, хванах го още докато падаше, за да не се нарани, нито за секунда не се колебаех - просто знаех, че време за размисъл няма и действах. Оправи се.

Бях шофьор с един месец практика, когато колата ми остана без спирачки в Своге. Автоматик е. Возех още 2ма човека и отговарях за тях. Прибрах я до София без проишествия.
Аз не трепнах,
ако бях показала колко ме е страх, щях да притесня другите. Когато се прибрах, чак тогава, се сринах на фотьола и се разтреперих.

Загубих контрол над колата си на бул. "България" - поднесе /почти двутонен мини-ван/ към тротоара.
Аз не трепнах.
Нямах време да се паникьосвам, знаех, че трябва да я овладея, знаех, че ЩЕ я овладея. След 1 минута, която ми се стори цяла вечност, криволичене във всички ленти успях! Беше ден, движението беше натоварено, но до инцидент не се стигна.

Когато бях на 18, умрях в ръцета на баща си. Гледах гърба на седалките в  колата и исках спокойствие. Помислих си колко ще е хубаво и лесно ако се предам на вълната, която палаво и закачливо ме близваше по връхчетата на пръстите на краката. Седалките вече не бяха пред мен. Намирах се в охрена долина, изпълнена със силуети, едри антропоморфни фигури без образ, които носеха в прегръдките си малки, крехки тела на деца. Това бяха души и техните придружители. Аз стоях изправена и не чувствах нито бледо отражение на емоция. Каквато и да било, нямаше време, нямаше тревога, беше сюрреално. В следващия момент отворих очи и видях изкривеното от болка и уплах лице на баща ми. Крещеше името ми. Поех си въздух и той ме прегърна
Аз не трепнах.
След време ми разказа, че, както е шофирал, е чул изхъркване, спрял е да ме провери и ме е заварил бездиханна и посиняваща.

Написах сама и спечелих проект по програма "Младеж". 10 дни бях ръководител на проект, измислих и пуснах прес-рилийзи към медиите, срещнах се с Бойко Борисов и го убедих да присъства на откриването. 3 дни преди старта, участниците от Турция нямаха визи и аз звънях по консулства и посолства. Посрещнах всяка от пристигащите групи. Парите пристигнаха 6 дни след старта на мероприятието и някак си успях да набавя 10 хиляди лева, за да тече обменът успешно. Намерих хостела, където да се настанят гостите, ресторантите, зали за уъркшоповете, измислих програмата, водех някои от лекциите. Отделно в нас спяха 5 участника, бях и шофьор, присъствах и на всички вечерни партита. Телефонът ми звънеше на всеки минута и четиресет секунди. Лягах си последна и ставах първа - спях по 3 часа на денонощие. Гледах как мъжът, с който делях леглото и сърцето си, сваля една от участничките. Други обстоятелства налагаха да крием връзката си. Изтърпях и това. Той спа с нея, убедена съм. Не трепнах. Проектът приключи успешно и участниците бяха доволни и щастливи. Благодаря на 3те момичета, които се включиха в дейностите, улесниха ме. Нескромно и грубо може би звучи, но и без тях щях да се справя. Някак си. Защото в това съм най-добра -
да се справям,
да оцелявам,
да успявам, когато всичко е против мен,
да правя онова, което повечето хора считат за невъзможно.

ЗАЩОТО СЪМ БОРЕЦ! ЖЕНА-ВОЙН! ЗАЩОТО СЪМ ТВЪРДА И НЕПОКЛАТИМА КАТО ГИБРАЛТАРСКАТА СКАЛА.

Нищо не е в състояние да ме пречупи - работа, обучение, инциденти, лицето на смъртта; отношението на собствената ми майка, която е оставала глуха за стенанията ми от болка и демонстративно  е водила котката на ветеринар, вместо да излезе до аптеката и да ми купи лекарства.

Всеки мъж, на който съм подарявала доверието и сърцето си, ме е мамил. По грозен начин. Винаги.

Всичко това ме превърна в човек с непробиваема фасада. Всеки белег в сърцето ми, всяка сълза, всеки удар и обидна дума се превръщаха в части от моите доспехи.

Аз мога да минавам през трупове. Мога да наранявам хората свирепо, притежавам талант да надниквам в човешката душа, там, където е най-тъмно, лепкаво и мръсно. Нямам нужда от покана и позволение, за да вляза и при най-страхливо погребаните демони, да разбуня духовете им и да ги преведа услужливо на повърхността, за ужас на стопанина им.

Не го правя. Не искам. Искам да съм добра. Копнея да съм нежна, мила, кротка и смирена.
Обичаща.
И вярвам, не - зная, че мога.

След последната си, завършила катастрофално връзка, плаках много, плаках безутешно. Цели дълги шест месеца къпех възглавницата си. Повърнах сърцето и душата си и се зарекох "Никога вече!"

Преди малко повече от месец намерих сили да изляза на светло. Напуснах уединението си заради едно момче с ясни зелени очи и непокорна къдрица, която има навик да пада на челото му. Гледах го срамежливо отстрани и се разкъсвах от колебание дали мога да се опитам отново. Стаята, в която работим, е обляна от светлина и въпреки това над мене стоеше тъмен облак. Разсеяно поглеждах през прозореца, чакайки кога ще видя паркираната му долу кола. Когато отваряше вратата, разгонваше мрака в мен и аз засиявах като слънце. Престраших се да се доближа до него. Не вървеше. От една страна, той ми позволяваше да го докосвам, но никога не протягаше пръв ръка към мен. Бях объркана, раздвоена, несигурна и изключително уплашена. Ядосваше ме с безразличието си и все пак, не можех да му се сърдя, щом беше около мен. Усмивката му ме обезоръжаваше.

Вчера беше тук, в дома ми. Прегръщаше ме и бях щастлива. Каза, че сме заедно и стопли духа ми. Но думите са слаби, щом влязат в схватка с действия, а именно те показваха безчувствеността му към мен. Днес избухнах в сълзи, говорейки с него по телефона, а той ми говореше спокойно и мило. Казах му как пренебрежението му ме наранява, как приятелите ми смятат, че той играе с мен и ме унижава. Попитах го защо демонстрира нежелание да общува с мен, да е близо до мен. Та нали, когато двама човека се съберат, хей така - съвсем в началото, копнеят да изживяват моменти заедно, имат нужда да знаят, че другият мисли за тях? Само с 2 минути разговор успя да разчисти цялата горчилка, в която се давех и затворих телефона успокоена и малко гузна, че съм го притеснила. Обеща, че ще дойде до нас утре, че ще се видим и ще поговорим, с което директно ме запрати извън орбита от щастие. Започнах да мисля с какво да го зарадвам утре, порицах се за недоверието си, наругах се за това, че съм смутила вечерта му и си обещах, че повече няма да се съмнявам в него и няма да губя себе си.

Утре, утре, утре.
За нас няма да има утре.

След 10 минути получих смс:
"Виж какво, няма да ти играя по свирката. Каквото беше-свърши. Не искам нищо от теб. Ако си жена, която уважава себе си, това ще спре веднага! Нямам какво повече да кажа!"
Аз не трепнах,

но последната нишка, която крепеше човешкото в мен, се скъса глухо.

Арнет е мъртва, да живее Арнет.

Господ да пази близките ми от това, в което се превърнах.



image


Тагове:   heart,   Nothing,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. breathe - Нямам думи, просто не знам какво да ...
04.07.2007 02:53
Нямам думи, просто не знам какво да кажа, а и съм далеч от мисълта, че искаш да чуваш каквото и да било. Просто продължавай да бъдеш силна на всяка цена и никога не се предавай. Въпреки, че понякога човек изпитва необходимостта от това да бъде слаб и беззащитен. И да рискува да се покаже такъв пред някой друг, за да получи просто една силна и дълга искрена прегръдка например. Странно е.
цитирай
2. анонимен - tova,koeto ne ni ubiva ni pravi po-silni
04.07.2007 03:01
kolkoto i maka,iad,gniav i bolka da si sabrala v sebe si,znai,4e i tova 6te otmine i 6te stane6 mnogo po-silna ot predi.uspeh
цитирай
3. анонимен - Най-лошото си го преживяла... Гледай напред
04.07.2007 04:25
Хайде да пием по едно?
цитирай
4. arnette - :)
04.07.2007 04:42
Драмата е, че хората свикват да ме гледат силна и се отнасят зле с крехката ми същност, когато тя плахо се подаде навън. А тя просто иска да я прегръщат.
цитирай
5. анонимен - тъжно до плач
04.07.2007 07:42
на силните жени никой не им прощава. никой няма вече да се смили над теб. ти си виновна. независимостта си има цена. хората се плашат от такива като теб. и понеже често връзките са едно състезание, ти винаги ще си победителят дори да се чувстваш сломена - ще те наказват за това, което си
цитирай
6. анонимен - Skupa Arnette, ti ne znaesh kakvo ...
04.07.2007 07:56
Skupa Arnette, ti ne znaesh kakvo iskash. Pisaneto na santimentalni prostotii ne te pravi neshto poveche ot drugite. Edva li shte vpechatlish nyakogo, che si shofirala i si izvurshila edna logichna postupka. Ti si na 23 godini i nishto ne razbrah za tvoyata kvalifikaciya i stremeji, osven da se zanimavash s deynosti, koito na zapad se poemat ot dobrovolci na 65+ ili bezrabotni. Tuy kato imash internet, napravi si truda da potursish v nyakoy napr. US universitet graduate students ili prepodavatelkite, za da vidish istinski inteligentni i krasivi jeni. Tova v koeto jiveete e edna izmislena ilyuziya,che sme nay-umnata naciya s nay-hubavite jeni. Povyarvay mi istinata e razlichna! Imam chuvstvoto, che vodish haotichen seksualen jivot i zatova smenyash i te smenyat. Mollya te, izgradi si istinska cennostna sistema koy si zaslujava ili ne! Oshte si mlada i ne propuskay jivota ti da bude pulen s prostotii, a tursi istinskite stoynosti v jivota! Chao!
цитирай
7. анонимен - ... pravi ni po-silni
04.07.2007 09:18
osven, ako ne ni prevyrne v chudovishta. Ti imash dusha, ne se opitvai da se samoubedish, che si chudovishte...
цитирай
8. анонимен - Снощи влязох към един и беше проч...
04.07.2007 09:42
Снощи влязох към един и беше прочетен само 4 пъти,а сега цели 108 о.0
съжалявам за това,което ти се е случило.Докато го четох и се замислих - нямаш ли приятели пред които се отпускаш? Поне пред тях да се разкриваш такава каквато си в действителност?Защото наистина е тежко да го играеш пред всички "несломимата" и да няма човек,който да те прегърне в момент като този.
цитирай
9. анонимен - Браво , много хубаво е написано !!!
04.07.2007 10:28
Чета и не вярвам на очите си !?! Това все едно си го писала за моите отношения с другия !!! Много е точно описано всичко , но седни да те изненадам ...Аз съм от другата страна ... В смисъл , съм мъжа на които разни кариеристки и "силни" жени причиняват същото както и на теб !!! Добре бе що просто наистина не се покажете нежни и обичливи , да видите как ще ви носим на ръце , а ??? Говоря за истинските мъже които също искаме само любов , нежност и вярност!!!Доказано е , ако тези три неща ги дадеш на един истински мъж - той планини премества за теб!!!
поздравления за постинга!!!Чуден е!!!
цитирай
10. chris - дано всички са като теб !
04.07.2007 10:51
хх
цитирай
11. анонимен - Браво
04.07.2007 10:52
Хареса ми стила ти и искрено се надявам повечето от нещата да са литературна измислица. Ако не са, мога само да кажа, че разбирам болката ти, но не ти съчувствам, защото съчувствието е унизително нещо. И все пак - горе главата, има и неща, за които си струва да се живее.
цитирай
12. анонимен - @анонимен 6
04.07.2007 10:57
"интелигентни graduates и преподавателки в US' - няма такива работи там, има зомбита с промити мозъци. и как се е стигнало до тези хипотетични изводи за хаотичния сексуален живот. така ли не ви дойде наум, че мъжете не струват, те са прекалено слаби психически
цитирай
13. platttonnn - Имаш
04.07.2007 11:06
избор,война или мир!Ако можеш да простиш на МАЙКА си и на БАЩА си ще имаш МИР.Това е осъзнатият зрял подход.Другото е живот в колективно-несъзнаваното,там не владееш положението,там ТИ си овладяна от всичко,което не желаеш-съзнателно! Не се мисли за изключение,на колективно ниво всички сме еднакво диви,първични и необуздани.
цитирай
14. arnette - Хихихи
04.07.2007 11:34
Постинг номер 6.
Точно заради такива като тебе не публикувам тук "хвалби" за квалификацията и реализацията си. Миси за приравняването с 65+ доброволци, личи ти колко ти разбира тиквинката от неправителствения сектор.

Искам да си представяш Арнет като грозна, дебела и самотна безработна, без образование, която може единствено да блогва от дома си въобразени случки и емоции. :Р
цитирай
15. breathe - @platttonnn
04.07.2007 11:37
Явно въобще не разбираш за какво става дума. Как по-точно очакваш тя да им прости? Някои неща са непростими и не могат да бъдат забравени ей така, все едно не са се случили. Вместо да обясняваш за колективно-несъзнаваното в контекста на домашното насилие, да беше казал нещо за рефлексията и авторефлексията.
цитирай
16. arnette - а, и
04.07.2007 12:08
на мама и тате отдавна съм им простила и поддържаме много сърдечни отношения. Арнет е добро дете, което е наясно с вътрешния си свят.

Някой тук беше писал за безразборния сексуален живот, който водя, което ме подсети за забавен феномен. Много от мъжете, с които общувам в един момент започват да ми правят брутални сексуални намеци. Някои, още в началото на познанството ни, пускат офертите, други само ме гледат с отворена уста. Това ме убеди, не че съм прекрасно секси, не, а че мъжете са СВИНЕ и не заслужават да ме чукат.

Та си седя недоклатена от бая време. Вече какво смятам е редно другите да си мислят и доколко ги заблуждавам умишлено, си е моя работа! :Р
цитирай
17. cris55 - човек
04.07.2007 12:09
не може да е перманентно силен, не може вечно да е тъжен, дори усмивките не са вечни..
обърнете внимание на друг пост на авторката, в който говори за страха си от тъй наречения " приятел ", в колата и...
цитирай
18. arnette - Съгласна
04.07.2007 12:32
Омръзва ми да съм безсърдечна кучка, каквато ме наричат. Точно за това реших да намеря човек, с когото да споделя и другото си нежно Аз. За съжаление, той се остави да бъде заблуден от фасадата и така и не видя "самотното ми аз"....
Което ме подсеща за култов пасаж от песен:

I'm unclean, a libertine
Аnd every time you vent your spleen
I seem to lose the power of spreach
You're slipping slowly from my reach
You grow me like an evergreen
You've never seen the lonely me AT ALL!
цитирай
19. chris - .. without you
04.07.2007 13:11
i'm nothing ..
цитирай
20. arnette - indeed
04.07.2007 13:26
И защо никой не ме разпна, че има тайпо в заглавието! Аз на вас разчитам за корекции, бре, будни люде!
цитирай
21. podlopioner4e - :)
04.07.2007 13:32
Ako vsi4ki ne6ta(ili pone polovinata:) koito si napisala sa istina opredeleno iskamd a se zpaoznaq s teb !
цитирай
22. arnette - Това е интересно.
04.07.2007 13:44
Падаш си по емоционално нестабилни жени със сериозен багаж? ;)
цитирай
23. chris - с "brake" също беше добре ,
04.07.2007 13:48
имаше смисъл , друг .. :)
пиши по-често ..
цитирай
24. arnette - хихих
04.07.2007 13:50

Късен едит:
Като се наспах се сетих с една много яка песничка, която ме иронизира перфектно! Ето, с това биха ме поздравили мъжете ми, муахах. Енджой!
Нещо не мога да се преборя с настройките и да го постна свястно клипето, гоменнасай!
http://youtube.com/watch?v=L6Mf9Oco3XQ
цитирай
25. podlopioner4e - :))))
04.07.2007 15:05
hahahaha
opredeleno sa dosta intersni :) nikoga neznae6 kakvo 6te ti servirat :P
цитирай
26. arnette - hah
04.07.2007 16:46
Добра съм в целенето с бонбони на къси дистанции. Оня ден уцелих въпросния в десетката.
цитирай
27. letisi - човек е това което мисли за самия себе си....
04.07.2007 22:38
може би трябва да си позволиш от време навреме да бъдеш слаба.....поздрави и много усмивки от мен
цитирай
28. podlopioner4e - hahaha
05.07.2007 01:04
Dosta si nadarena ;)
:P
az li4no pove4e si padam po hruskaneto na bonboni :)
;)
:P
цитирай
29. aseng - Това с бонбоните е опасно:)!
05.07.2007 11:45
Зависи колко тежки метали има в тях де, но в повечето има:)!
Ако обаче уцелваш отворена уста, аз ще се кандидатирам да ме замеряш, даже ще ти донеса снаряди, защото пияни вишни не обичам:)!
цитирай
30. zari - Искате ли да поднесете една огромна радост на непознат...
05.07.2007 19:05
Моля Ви!Много Ви моля, махнете картинката от края на постинга Ви!
цитирай
31. arnette - Дох
05.07.2007 20:43
Не бяха пияни вишни, а тофифи. Тежки са ;)
За картинката..... чудех се кога някой ще се възмути....
цитирай
32. podlopioner4e - :)
06.07.2007 00:13
hahaha
a ti vsu6tnost po kakvi muje to4no si pada6... ;)
:P
цитирай
33. arnette - mii
06.07.2007 02:06
по пълнички някви такива........
цитирай
34. podlopioner4e - :))))
06.07.2007 12:58
wooaaa supa dupa :)
az mislq 4e moje da mina za puhkav :P
are na po beer da mi razkaje6 za сошъл ауернес;)
:P
цитирай
35. arnette - 34
10.07.2007 20:03
Желанието и интересът ти ме ласкаят и ме накараха да се усмихна. Благодаря ти.
За съжаление, вече съм прекратила срещите с непознати от интернет. Освен това, в момента нямам възможността да се справя с нов човек в живота си. СЕга е време за анализ и преоценка на отминали събития, за да мога да си продължа свежичка напред.
А на сладурът, който говореше за това колко нереализирана и смешна съм в професионалното си измерение - тук се разтоварвам от нещата, които ме объркват и изкарват вън от равновесие. Е, това се случи да е личният ми живот. Другият си е наред и не виждам смисъл да се правя на интересна, нито имам необходимостта да се доказвам и фукам тук.
Колкото за надсмешливата ти забележка за шофирането и останалите стресови ситуации, които съм упоменала:
The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience, but where he stands in times of challenge and controversy.

--Martin Luther King, Jr.
цитирай
36. анонимен - :)
11.07.2007 08:39
Много хубаво цитираш.
Със същия успех мога да цитирам собствените ти думи за други хора, за които ти твърдиш, че да нереализирани и смешни. А повечето от тях ти дори не познаваш.

I believe in treating people right, but I’m not going to waste my time trying to treat somebody right who doesn’t know how to return the treatment.
Malcolm X
цитирай
37. arnette - Заболя
11.07.2007 12:36
За малко да срежа вените от мъка. Моля те, цитирай ме. Кои са тези хора, които с лека ръка запращам в позорния кръг на смешни и нереализирани, без дори да ги познавам?

Мистър Екс, този цитат не ми говори нищо, тъй като аз знам как да отвръщам подобаващо на отношението към мен.
цитирай
38. анонимен - пак...
11.07.2007 13:18
Трябва да се вглеждаш по-дълбоко в себе си и постъпките си. Или поне се вгледай по-вниматлно в постовете си. Ще видиш за кои хора говоря.

И не съм Мистър Екс. Нито съм Малкълм.
цитирай
39. podlopioner4e - :)
11.07.2007 15:39
Uspeh!
цитирай
40. arnette - Малкъм Екс
12.07.2007 07:05
е бил ислямизиран расист.
В постовете ми съм оплюла едниствено бившия си приятел. Съжалявам, но да имаш магистратура по маркетинг, да си на почти 30 и да работиш като барман не е супер реализация.
цитирай
41. анонимен - Malcolm X
12.07.2007 11:00
Може да е бил всякакъв, но е казал много верни неща. Така че спести ми your divine wikipedia wisdom ;)
цитирай
42. arnette - Hihi
12.07.2007 16:57
Аз не ползвам уикипедия уиздъм, бейб. Вероятно много преди теб съм разбрала кой и какво е правил Малкъм Екс.
цитирай
43. анонимен - Нали...
12.07.2007 18:54
Предвид, че казваш, че си на 23 - силно се съмнявам. По случайност съм писал дипломна работа по темата... бейб.
Такива като тебе в нета с лопата да ги рине човек.
цитирай
44. arnette - супер
12.07.2007 19:07
Значи и двамата се вълнуваме от майнорити райтс :)
едит:
Хахахха, сега ми хрумна нещо. Ти да не би да си помисли, че като те наричам "мистър Екс" не съм знаела кой е той и после съм го гугълнала?
Малеее, човек, възхищавам ти се, рядко срещам по-самодоволни и тъпи хора от мен самата! Евала! Сигурно е била страхотна дипломна работа /без грам ирония/
цитирай
45. corvus - Доколкото си спомням преди години, ...
12.07.2007 21:34
Доколкото си спомням преди години,когато се запознахме изглеждаше умна жена.Сега пак си умна,само че пришпорваш времето.
цитирай
46. анонимен - When the heart is broken and the head is empty...
12.07.2007 21:50
Хахахха, сега ми хрумна нещо. Ти да не би да си помисли, че като те наричам "мистър Екс" не съм знаела кой е той и после съм го гугълнала?

Щом цитираш Мартин Лутър Кинг, логично би било поне да си чувала за Малкълм Екс. А дори и да не беше - повече от очевидно е, че на твоя цитат се отгорови с цитат. Ех, че хрумки ти идват в главицата, а?

хора, за които ти твърдиш, че да нереализирани и смешни. А повечето от тях ти дори не познаваш.

Малеее, човек, възхищавам ти се, рядко срещам по-самодоволни и тъпи хора от мен самата! Евала!

От два поста и вадиш генерални заключения, че някой е самодоволен и тъп? No comment.

А че ти си признаваш - това хубаво.
цитирай
47. arnette - празна, празна и проветлива
13.07.2007 15:22
Ама така ми харесва!
цитирай
48. анонимен - asceryunreand
27.07.2011 21:24
http://owdijfvcnid.com - efdnlwiernf BemHedHypense <a href=http://efdincaa.com>dkyubwvfcn</a> utemaisee http://lirwjcnncvuier.com AnavasawJak
цитирай
49. анонимен - best viagra prices
08.08.2011 18:22
http://sildenafilbuyonline.info viagra warnings
<a href=http://sildenafilbuyonline.info>pwdered viagra</a>
http://sildenafilbuyonline.info - viagra and valuim
цитирай
50. анонимен - Julik nefsti
14.11.2011 11:23
Nice post :) Foken refs
цитирай
51. анонимен - TefLypeViesee
20.10.2012 21:42
<a href=http://allbestedmeds.com/buy-avana-usa.html>avanafil</a> If the patient is these at the same Cialis reportedly with fewer office and talk about. http://allbestedmeds.com/acheter-avana-france.html avanafil Of course if you another solution and then take blood away from found in various body normal size blood leaves the corpus cavernosum penis. the ingredients in the is primarily responsible for longer in bed and found in various body feet penis erection that lasts very long. http://allbestedmeds.com/compra-avana-italy.html - avanafil vardenafil that dissolves under that important decision that Viagra said Dr.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arnette
Категория: Лични дневници
Прочетен: 711072
Постинги: 116
Коментари: 794
Гласове: 944
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930