Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2007 19:36 - За спящите и хората
Автор: arnette Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4122 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 19.06.2007 21:04


Аз не желаех да спя. Нямам нито талант, нито експириънс.  Нямам и муза да пиша тук, така че това ще бъде един изнасилен постинг.

Ставам сутрин в 6 и 30 точно. Без аларма, без навик, без необходимост. Това е проклятие, което налага да мисля непрестанно с какво точно да запълня деня си. В 9 вече съм на "Добър ден". Чух, че с годините ставало все по-лошо и все по-рано. Вероятно мозъкът ми работи на прекалено високи обороти и не може да стои бездействен повече от 4-5 часа.

Виждам неща около себе си. Неща, които другите не забелязват. Скрити мотиви, комплекси, игрички.... Удивително е как свети силно мястото, където най-много боли. Не съм молила да виждам това, но, като повечето неща в живота ми, то просто се случва без да ми иска позволение. Копнея да съм от спящите, за които тази реалност не съществува.

Омръзна ми да съм енергична, някак, прекалено отегчително е. Плашещо е да можеш да си всичко. Плашещо е да се въртиш в леглото, да преливаш от действие, когато всичко около теб спи.

Смятах, че драмата ми е, че съм сама и се обградих с хора. Уви, разбрах, че нещастието ми се корени в това, че съм сама дори и с тях. Е, разходих се, дори се позабавлявах в някои кратки моменти и осъзнах, че те никога няма да видят самотата в очите ми.

За това се прибирам вкъщи.

image

Арнет вече не може да бъде открита.

Арнет иска да спи.

/и снимката е с авторски :Р/



Гласувай:
0



1. анонимен - Този пост звучи тъжно, самотно и ...
19.06.2007 23:15
Този пост звучи тъжно,самотно и обречено :/
цитирай
2. анонимен - ми ....
19.06.2007 23:35
Тва , че си се обградила с хора нищо не значи.
Познати много , приятели малко дет има един лаф.
Количеството няма нищо общо с качеството , ама ти това би трябвало да го знаеш.
Поздрави !!! ...... батенце :D
цитирай
3. анонимен - Ima kak i po Losho da stane
20.06.2007 00:40
Ne se pritesnqvai, Mila arnette, ne zaspivai, zashtoto zaspish li , edinstvenoto, koeto shte ti ostane sa sunishta za razni zakoplqli ledeni svetove, koito nikoga nqma da imash. Gledai s shiroko otvoreni ochi i ne misli za sunq, toi rano ili kusno idva. Arcana
цитирай
4. arnette - :)
20.06.2007 10:12
Не е нито тъжно, нито самотно, нито обречено. По-скоро надменно и отегчено ;)
Хммм, напоследък хората не ме разбират.
цитирай
5. анонимен - arnettec,
20.06.2007 10:14
naposleduk i az se budq v 6.30. mnogo e shit, basi >:
цитирай
6. анонимен - Една идея...
24.06.2007 09:02
Може да помислиш и от друга гледна точка. Може да направиш куп неща, когато не спиш. Нали знаеш!!! От съм спомен няма ;)

Едно младо момиче на твоята възраст може да се забавлява много. А също така да стане преуспяла млада дама. И за двете неща се иска време, което организма ти дава ;)

А най-хубавото е, че си будна, когато другите спят. Всичко около тебе е спокойно и тихо :)

Поздрави,
Д.

П.П. Чакам следващия ти усмихнат постинг!
цитирай
7. анонимен - мозъкът
04.07.2007 11:53
не бездейства по време на сън. работи си - сортира инфомацията и се обновява в същото време
цитирай
8. arnette - Дам дам
10.07.2007 19:42
Вече излязох от това настроение и, както си обещах в един постинг, размахах крила и полетях. Щастлива съм, че след дъъълги 10 месеца депресия вече се възстанових напълно и започнах да отмятам работата, която ми се беше насъбрала.
Благодаря на всички, които бяха с мен през трудните времена, на всички вас, които си причинихте наказанието да четете глупавите ми излияния.
Арнет вече е спокойна, щастлива и пълноценна.
цитирай
9. platttonnn - Това е
12.08.2007 14:12
страданието на големите интроверти,мозъчно изтощение-психастения.Затова не трябва да сме разточителни в разхода на психична енергия,защото тя е строго разпределена,и преразходът и води до трескавост и депресия.
цитирай
10. анонимен - SRODANA I SINQ DUSHA SI TI ARNETTE!
09.01.2009 03:04
ПРОДЪЛЖАВЙ ДА НЕ СПИШ МИЛА МОЯ!В ТОВА НЕ СПАНЕ Е ЖИВОТА!НИЕ СМЕ ПАТРИЦИАНЦИ,ДА СТАВАТ ДА КОПАТ И ДОЯТ КОЗИТЕ ПЛЕБЕИТЕ!РАДВАЙ СЕ НА ПАТРИЦИАНСКАТА СИ КРЪВ- АЗ ЖИВЕЯ ТАКА ВЕЧЕ 30 ГОДИНИ И СЪМ ОТНОСИТЕЛНО ЩАСТЛИВА-ЗАЩО "ОТНОСИТЕЛНО"-ПОНЕЖЕ В Б-Я ВСИЧКО Е ОТВРАТИТЕЛНО ОТНОСИТЕЛНО,НЕПОНОСИМО Е ВЕЧЕ!!!!ВСИЧКИ КОИТО ИМАТ ВЪЗМОЖНОСТ ДА СЕ МАХАТ ОТ ТАЗИ КОМУНИСТИЧЕСКА СГАН!!!..ДА НЕ ТИ ПУКА МИЛА!......
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arnette
Категория: Лични дневници
Прочетен: 712539
Постинги: 116
Коментари: 794
Гласове: 944
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930