Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2007 13:34 - Бий ме, бий ме, викай ми "мръсница"!
Автор: arnette Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6699 Коментари: 16 Гласове:
0



Да си жена е безпомощно.
Да си жена е равносилно на диагноза - "жертва".
Да си жена, която сама брани себе си, боли....

Един от най-близките ми приятели посегна на имуществото ми. Пиян... Не е извинение. Стовари юмрук върху радиото в колата ми и реагира на възмущението ми с крясъци и обиди. Останалите ми приятели мълчаха. Когато му посочих пътя вън от автомобила ми, той посегна и на мен - сграбчи ме за ръката и ме теглеше навътре. Крещях. 2-3 минути, които ми се сториха 20, крещях да ме пусне, после закрещях, че ще викна полиция. Страхувах се. Накрая слезе и все още неотпуснал захвата ме завъртя около себе си, вероятно с идеята да се стоваря като мекица, благодарение на токчетата си и мократа настилка. Когато тръгвах, започна да блъска по багажника ми и в последствие открих една прекрасна дълбока вдлъбнатина за спомен.

Никой от приятелите ми не проумя ситуацията, никой от тях не направи нищо. Даже ме убеждаваха, че не можело така да го зарязвам насред дъжда и трябвало да се върна. Той е потърпевшият, така ли? Горкият пиян, зарязан сам на дъжда.

Не съм драма-куин, нито мрънкало, но скоро няма да забравя тези няколко минути. Няма да забравя разгневеното му неадекватно лице.

Мъже.... Как да им обясня първобитния страх, който ме сграбчи? Инстинктът, че трябва да се отбраняваш и разумът, който ти диктува да не предприемаш нищо, защото си по-слаб и ще си изпатиш. Подтикът да бягаш и ръката, която не те пуска. Същевременно анализираш, че това е приятел, той няма да те нарани, е, да, но тялото изпраща друг сигнал - болка, болка, болка. Една част от съзнанието ти мисли как е възможно това да се случва изобщо, та това е близък човек, около вас са близки хора, как? Не стига това, но се връщат стари травми и тялото ти настръхва от спомени за всички онези пъти, в които някой те е наранявал физически.

Гледах воднистия му и празен алкохолен поглед, опитвах се да запазя чест и достойнство, като не се разплача и не допуснах страха в гласа си. Знаех, че съм права! Не може така да се отнася с вещите ми, с мен, защото е нередно, ненормално и всички други "не"-та.

За останалите ми приятели проблем не съществува. Всичко е минало, "нали сме се били оправили", нали съм част от компанията - момичето с мъжко мислене. Само че аз съм жена и чувствам като такава. Силна и твърда жена, която е била жертва на опит за изнасилване; опит за грабеж; домашно насилие; психически тормоз; дискриминация; недоверие заради пола; по-малко похвали отколкото колеги мъже да получавали за дори по-зле свършена работа; непрестанни съмнения в умствения й капацитет, заради някаква си средно-приятна външност. Но все още съм нормална. И всеки един път съм се борила. И все по-рядко някой смее да ми посегне.

Няма да забравя, че мой приятел ми посегна, нито това, че останалите не реагираха. Някои неща не се прощават.

Да си жена в мъжки свят вече има точно количествено измерение - 3 дни неспособност да спиш на едната си страна.

image


Тагове:   МЕ,   мръсница,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Съжалявам, срам ме е че има такива ...
30.05.2007 16:47
Съжалявам, срам ме е че има такива мъже, но ги има. Но ти поне си подбирай компанията, от теб зависи с какви мъже общуваш. Къде ли ги намираш тези биячи?
Помисли на тази тема!
цитирай
2. arnette - :)
30.05.2007 16:49
Израснала съм с тях :Р
цитирай
3. sineater - хм...
30.05.2007 17:59
честно казано се опитвам да не пиша тоя коментар, защото едва ли има какво да се каже...

нито имаш нужда от успокоение, нито от подкрепа под формата, която можеш да получиш тук...

всъщност ти се радвам, че си такава, каквато смяташ че си
цитирай
4. estrella - ...
30.05.2007 19:12
"Оправили сте се"? Защо? Алкохолът не е оправдание. НЕ Е.
цитирай
5. анонимен - Бой , е*ане и гръцка музика за таквиз
30.05.2007 22:11
Объркала си понятията , мъж който посяга на по жена си е чиста п*тка (ше ме извиняваш за езика ама не се сещам за синоними).Иначе ако бех на приятелите ти пак щеше да има вдлъбнатина ама от друго ......

Ай умната и да се пазиш.

vortex. :)
цитирай
6. анонимен - Jalko
31.05.2007 16:19
moje da zvychi jalko i da izglejda sqkash ne si stryva, no az bih podala jalba v policiqta. Shte se slychi vednuj, dva puti, i shte ima rezyltat. Takova otnoshenie ne vurvi beznakazano, nameri nachin da go nakajesh, kakuvto i da e. Ne zahstoto toi e nehstastnik, a zashtoto ti i taq sinina zaslyjavate poveche ot: "Ama vie neli se opravihte."
цитирай
7. анонимен - С такива приятели...
02.06.2007 00:23
...за какво са ти врагове??
Може би тази случка, ще те научи да отличаваш приятелите от навлеците, които се въртят около теб само защото си жена..
цитирай
8. tessy - много ужасно,
06.06.2007 22:21
баси, наистина е ужасно, че съществуват такива мъже. Наистина- недей да прощаваш и не се виждай с тях, така като гледам, не само той е идиот, ами и другите ти уж приятели.
Поздрави...
цитирай
9. анонимен - Die bitch
30.06.2007 18:07
are weee si4kite ku4ki trebe da si znaete mestoto
boi 6amari i tva e
ot fashion victim - samo victim hahahahaha
цитирай
10. arnette - ^^
01.07.2007 13:27
Имам странното усещане, че си ми познат. И че пишката ти е малка....
цитирай
11. анонимен - deeper bitch deeper!
03.07.2007 21:59
mi 6tom golqmata ti usta ne moja da q poeme cqlata i se zadavi na4i ne e 4ak tolkova malka
цитирай
12. arnette - Ауч!
04.07.2007 12:37
А с този пост пък ме убеди, че никога не съм ти духала, а май ти се иска ;)
цитирай
13. анонимен - e to ti na tolkova hora diha6 4e nema ...
04.07.2007 13:26
e to ti na tolkova hora diha6 4e nema kak da gi pomni6 si4kite nali??
цитирай
14. анонимен - When the heart is broken, there is nothing to brеak
12.07.2007 21:39
but plenty of bones ;)
цитирай
15. arnette - бръм-да-да-дъм
13.07.2007 16:03
13, на никого не дИхам,
гоу бек ту скуул.
Рипорт бек!
14
Много яко казано хихиихихихиихихиихих
цитирай
16. platttonnn - Застрашени
12.08.2007 13:55
и безсилни са само жените,които излизат от ролята си на такива.И то от хора,които не стигат до горното заключение.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arnette
Категория: Лични дневници
Прочетен: 712447
Постинги: 116
Коментари: 794
Гласове: 944
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930