Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2007 15:24 - Пролетно почистване, да изхвърлим емоционалния боклук!
Автор: arnette Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2450 Коментари: 3 Гласове:
0



"Ти помниш ли как в нас полека-лека
изстиваха последните надежди...
И вярата в доброто и в човека,
в романтиката, в празните копнежи"

Вапцаров

Ехаа, пролет е, сезон за любов.
Не и за мен.
На Арнет любов не й е необходима, от скоро и секс вече не й трябва. Арнет е плажен робот, плавна машина. Или поне й се иска.

Изхвърлих "боклука" - всички безсмислени контакти, които неизвестно с какъв акъл поддържах с мъжкото съсловие. Някои се обидиха, други въздъхнаха с облекчение, докато аз бавно, методично и последователно прочивствах списъка с перверзното удоволствие на сериен убиец.

Вече ги няма. Теглих големите черти и то, о, каква изненада, по "здравия" начин - без обиди и недоизказани думи. Не съм щастлива, но съм удоволетворена. Мама веднъж ми беше казала, че щастието е мимолетно, трае твърде кратко, така че удоволетворение е нещото, което трябва да преследвам. Е, мама, можеш да се гордееш с дъщеря си.

Празно е отвътре, но като се замисля, никой от мъжете не е успял да запълни бездната в сърцето ми, така че отсъствието им надали е кой знае каква загуба. Опитах се да се разплача от куртоазия, но не се получи. Явно няма за какво.

Никой не ми липсва, на никого не липсвам. И за пръв път мога да живея с това.

Свободна съм!

Кой знае, може и да ми хареса....


Тагове:   боклук,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mp5patriot - Охо...
19.04.2007 22:47
щи хареса до по едно време. После идва носталгията. След това желанието... и така яко циклене. Но да усетиш свободата е яко. И аз така се бях освободил от почти сичко по едно време... летях си из небосвода... но ме свалиха с времето. Но полета бе красив. И полезен.
цитирай
2. tessy - да,
22.04.2007 23:58
както казват то от всичко писва, и всичко е до едно време. А докато настъпи това време, се наслаждавай на свободата. Поздрави...
цитирай
3. kanela - ако ти залипсва някой
23.04.2007 10:18
винаги можеш там нещо да подновиш контактите...
но като теглиш чертата излизаш на плюс от това отдалечаване/отърваване ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arnette
Категория: Лични дневници
Прочетен: 712483
Постинги: 116
Коментари: 794
Гласове: 944
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930