Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2007 12:25 - А ти какъв мъж искаш? (невероятната любовна история на Арнет)
Автор: arnette Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4390 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 19.03.2007 13:12



Разбрах какъв мъж искам.

Иделният ми образ съществува и най-сладкото му е, че е далеч от перфектното. Дебел е, но не ми пука. Ходи със скъсани дънки и обувки, които дори баща ми не би нахлузил. Пие повече и от мене. Когато му се фръцна, не се втурва да ме преследва с извинения. Странно, че това не ме ядосва. Дърво е, целувал се е с друга пред мене. И това не ме ядосва. Жените се увъртат около него стабилно. Оставял ме е да спя на пода, губил ме е мъртво пияна в непознат за мене град. Спи до късно. Живее на майната си. Под "майната си" разбираме разтояние над 1000 километра.

Направи си труда да намери рецепта за традиционно българско ястие и да ми го приготви. Никога не повтаря нещата, които съм посочила като грешки. Знае, че съм силна жена и се гордее с мен и харесва всичко това в мен, което другите намират за твърде странно. Каза ми, че съм зашеметяващо красива, а аз бях в раздърпан суитчър и смъкнати панталони до земи. Тъпчеше ме с фъстъци, защото намалявали нивата на стрес, упорито твърди, че е бил най-щастлив, докато сме се возили в колата ми, а аз не съм спирала да плямпам. Плака, щом стана свидетел на това как се саморазрушавам. Не ми се скара, не ме порица, просто се зави на леглото и сълзите потекоха. Ремонтира ми ел. инсталацията и сега избухвам в смях всеки път, когато светна лампата в коридора. Няма нищо по-секси от детерминиран да поправи нещо мъж. Жертва собствената си ваканция, за да ми помага, когато бях под зверска пара. Вечер не можех да заспя от стрес, а той ме прегръщаше и галеше косата ми докато не заспя. Хиляди, хиляди други неща, с които ме е накарал да се усмихна, неща, за които не съм предполагала, че могат да ме правят щастлива.

Никога не сме били гаджета, никога не сме си давали обещания.

(Следва хронология, за онези, на които им е скучно, разсъжденията са 3 абзаца по-долу)

Когато се запознахме, си имах гадже. Дадох му ясно да разбере, че повече от приятели няма да бъдем. 5 дни по-късно се оказа, че май нищо не съм дала, камо ли пък "ясно". Криехме се. За да не ми се накърни образът (то пък единият образ щото...). Заминах си, върнах се, бяхме "заедно" 2 седмици. Разменяхме си и-мейли, в които аз му се оплаквах от вече отиващата по дяволите ми връзка, а той ми искаше съвети за сваляне на мацки. Давах му ги искрени и полезни.

Срещнахме се месеци по-късно, аз вече бях сама. Спаси ме от изгубване в Италия, предложи ми надуваемия си матрак, тъй като шалте си нямах. Целуна ме. Не се дърпах. После и с друга се целува. На сутринта ме попита какъв е проблемът, нали не сме заедно. В правото си беше и за пръв път бомбата от нерви в мен не избухна. Между тези два момента, обаче, не му спестих мнението си - каква свиня е всъщност. Хвана си гадже, е, опроверга ме, браво! Знам, че си има железен принцип да не изневерява на приятелките си и си го следва.

Дойде тук, сейм шит, дифърънт кънтри. Не задавах неудобни въпроси "ами приятелката ти". И двамата не знаем какво е онова, което ни тласка така един към друг. Със сигурност не е луда, изпепеляваща страст. И двамата не сме готови да поемем ангажимента да бъдем заедно. Вероятно никога няма да бъдем.

Страдах от вкоренена представа, че е важно мъжЪТ ти да те гледа като писано яйце, да ти прави скъпи подаръци, да можеш да се фукаш с него пред приятелки, да бъде ПЕРСПЕКТИВЕН (демек някой ден да осигурява много кеш за женските ми прищевки), да ти е верен, да те дави в романтика и да те чука добре и различно, че да не вземе да ти омръзне. Трябва да ти посвещава цялото си свободно, че защо пък не и заето време и внимание. Трябва да имате общи интереси, да вървите под ръка, да си го обгрижваш като малко детенце, понеже, видиш ли, те мъжете това били - порастнали деца. От теб се иска само да си "наточена", достойна за украса и да му набутваш кашичката в устенцата. И да искаш. Да ИЗискваш постоянно! Е, и хубави свирки да му правиш, защото инак съществува реалният риск да започне да сталква някоя разюздана мома като мене (всяка прилика с действителни лица и събития не е случайна). Да го презъвпиташ, понеже той си е абориген и добре, че е имал късмет да срещне теб, оформителката на истински мъже.

Ба си булшита!

Аз съм щастлива, когато се запием заедно, позабавляваме се на "километри" един от друг, като си метваме по едно оче от чисто любопитство колко ухажори са се навъртяли около нас. После се крепим (буквално) взаимно по пътя към дома, хилим се на светещата лампа в коридора и припадаме в кревата. Там ме гушва, започва да ме гали по косата и ми казва колко амейзинг гърл съм и как постигнатото от мен е зашеметяващо. Топли много. А аз заспивам с усещането за целувка по челото и натрапчив вкус на фъстъци.

Никога не сме си давали обещания. Никога не сме се стремяли да се променяме един друг. Никога не сме си липсвали. Не изпитваме безумна любов един към друг, такава, която да замъглява съзнанието и да те кара да вършиш глупости. Не знаем защо е така.

Какъв е смисълът да очаквам нещо, което така и така ще се случи и нужно ли е да променям някого, след като той доброволно се синхронизира с мен. Защо да страдам по нещо, което не съм изгубила. Казах му: Не чувствам любов към теб, това, което е в мен е по-хубаво от любов. Той каза, че изпитва същото. Размекнах се и му пратих целувка и прегръдка. Той прати поздрави на България. Обидих се за малко и му теглих майна. На другия ден се обади, за да се извини.

Е как да не му се радваш?!?

image





Тагове:   мъж,   Невероятната,   Какъв,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kanela - Плюй на имиджа
19.03.2007 12:45
и си гледай кефа - няма идеални мъже... само хора с които се напасваш перфектно... :)

знам че повече щяхте да си тичате ако беше някой висок, атлетичен, аристократичен ама не тва е най-важното ес а хоул
цитирай
2. arnette - XD
19.03.2007 13:23
Никой висок, атлетичен и аристократичен не може да стъпи на малкия пръст на автентичната баварска душевност. Хахха, направо си спомних как си говорихме в гимназията за Фауст и бюргерската вселена.
цитирай
3. kanela - X)
19.03.2007 14:36
ае добре изглежда
цитирай
4. arnette - мхм
19.03.2007 15:14
тук е с 8 кила по-слаб от сега
цитирай
5. tera - хубава ти е историята
20.03.2007 11:12
и още по-хуаво е, че си хепи, пардон глюклих с него :) Но доколкото аз разбирам от тези работи, пък аз имам претенцията, че доста разбирам :) пичът си е чисто и просто влюбен в тебе и те чака и ти да узрееш за това. Не е много напорист, понеже дебеланковците ги мързи, но вътрешно си се тОпи човека от любов. Сега те манипулира с 4-ти закон на манипулацията - да е винаги на разположение, винаги насреща, без да мрънка и да крънка. Знам го от собствен опит - мен мъжът ми така ме изманипулира, после нещата се попромениха. Така че -"Совите не са това, което са!". Всичко това както се досещаш ти го казвам с усмивчица :)))
цитирай
6. kanela - mhmmm....
21.03.2007 17:18
наистина ли дебеланковците ги мързи?? в смисъл повече от нормалните хора?? щото и аз съм така...
ениуей, тфа ми дава много материал за мислене и смелост за 1 смс,
10х, tera :)
цитирай
7. анонимен - Само с чужденци го правете!
24.03.2007 18:13
Да, сексът с чужденец си е друга бира, не е като да правиш любов с нашенец от Самоковско, дето само сади картофи.
цитирай
8. arnette - ОМГ
24.03.2007 18:45
То е ясно, че от нашенско по-убаво нема, аз за това толкова се дърпам, не ща чуждо!
цитирай
9. kanela - ...?!?
28.03.2007 12:48
аз обичам картофи =]
... ae няма значение откъде е, само хубавичко да оре XD
цитирай
10. stone - Само приятели? Едва ли...
19.04.2007 19:29
Един мъж може да има жена за приятелка само ако не я намира привлекателна сексуално. Тъй като случаят явно не е такъв, аз мисля както по-горните, че човекът си е паднал силно по теб и чака удобния момент.
Не изглежда, че си тук за да искаш съвети, затова не ги и давам, просто си споделяме :-)
ПС. Много хубав стил имаш!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arnette
Категория: Лични дневници
Прочетен: 712657
Постинги: 116
Коментари: 794
Гласове: 944
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930