Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2007 13:05 - Аз съм фрийк, бейби! Обяснение в лИбов!
Автор: arnette Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5753 Коментари: 15 Гласове:
0

Последна промяна: 27.01.2007 13:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Бъди различен, бъди себе си, бъди нещо, бъди, каквото трябва.

Как се справяте с прекалено многото си роли? Мен социалните "Аз"-ове ми идват в повече напоследък. А хората се объркват. Обвиниха ме, че лъжа. Как да обясниш, че смяташ две взаимноизключващи се понятия за еднакво валидни? Как се борите с демоните в себе си? Моите, Гошко и Митьо, напоследък ми създават много грижи. Гошко влюбен, Митьо мрази!

Мразя импотентното общуване. Хората обичат да се забавляват с игрички, но на Арнет жестоко и е отегчено това. Защото игричките им са елементарни, не от онези, които тя търси. Забелязали ли сте колко е трудно човек да схване едно просто изказване? Как най-трудните въпроси са директните, изискващи "да" или "не". Страшна забава. Обичам еднозначната комуникация. Обаче съм способна да играя по всякакви правила.

Не искам да обърквам хората, дам, мечтая си вътрешно за едно интелектуално общуване, малко ровене по тъмните кътчета на душиците, искам любовна среща с най-тъмните и ужасяващи части на човешката личност. Неистово желая сблъсък на Егота, в който няма победен и победител, игра без роля и без зрител - това да бъдем аз и ти. Да водим кървава битка, в която удряме доспехи до несвяст, а после се изправяме, изтупваме прахта и си стискаме ръцете. Когато видим, че сме равностойни, без проблем  ще смъкнем защитите, ще стоим разголени един пред друг. Тогава, само тогава, ще се прегърнем истински. Ще докоснем топлото един в друг и ще си вярваме.

Всеки има какво да крие, дете на вятъра, всеки си има нещо приютено в дълбокото, съкровището на истинската му природа. Там искам да бъркам аз, това е единственото ми истинско желание. Всичко останало е прах в очите, фарс и макияж, който не ме вълнува. Искам да те събличам. Малко по малко да те разопаковам като целофан на бонбонче-изненада. Ти си моят киндер-сюрприз.

Не се страхувай, няма да боли... много. Аз мога да пипам много нежно, красиви ръце имам казват. И аз си залагам главата, какво мислиш? Плоските хора не са ми интересни, рядко срещам нещо, което да заслужава таланта ми, а любопитството ми е безпределно. Хомо луденс съм аз, живея, за да се забавлявам. Поне не го правя с цел да манипулирам. Любовта към познанието е моят двигател, няма да злоупотребявам.

За съжаление сме все по-малко тези като мен. Рядко пресичаме пътищата си. А останалите просто не схващат правилата и е толкова досадно да им ги обясняваш....... Губи се цялата тръпка, а аз искам да ми е интересно.

Играч на едро и дълбоко.... Съзерцавам хората и ги чета без проблем, толкова е скучно, толкова съм самотен....

Но твърде малко сме знаещите правилата....

Или си неразбран, или будиш страх. Къде е златната среда?


Тагове:   обяснение,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dressy - *
27.01.2007 13:10
може би,когато разбираш,че се страхуваш....
цитирай
2. estrella - Ти си
27.01.2007 13:24
в златната среда, Арнет. Обречена си да си завладяна от най-приятната скука;)
цитирай
3. arnette - :)
27.01.2007 13:45
Хахах, може да се добави и ирония и ще стане много як коментар. Мерси инак, наистина ми приповдигна настроението.
цитирай
4. arnette - Дреси
27.01.2007 13:51
Всеки се страхува. Както казах "залагаш си главата винаги" и може да излезеш с много рани. Но белезите си струват винаги. А и страхът не е лошо нещо.
цитирай
5. анонимен - ot edin film............
27.01.2007 14:05
The Beach
"keep your mind open and suck in the experience, and if it hurts, u know what, it's probably working"
цитирай
6. arnette - ^_^
27.01.2007 14:08
cool! @_@
цитирай
7. isis - :)
27.01.2007 14:30
Хубаво си го написала!
цитирай
8. sineater - а има една такава тъмна част на душата на яйцето
27.01.2007 14:53
киндер, дето нито то я познава, нито ти ще я опознаеш. понякога да бъркаш в дълбокото и тъмното не е като в представите ти... не че не одобрявам текста, хубавичък е, обаче на хартия е едно, а когато се накиснеш...

златната среда е за златните яйца. а ние имаме топки, не яйца. поздрав за всички, които знаят защо намират нещо от себе си в текста ти!
цитирай
9. artanis - на мен пък
27.01.2007 18:54
ми прилича на онези български филми в които нищо не се случва, мълчат си през цялото време, има мутри, панелни блокове и едно усещане, че всичко ще пропадне вдън земя. Като френски странен филм без всичко стойностно :) Експресионизъм? Не, благодаря, предпочитам Анди Уорхол.

поздрави:
цитирай
10. arnette - Opa
27.01.2007 23:53
Sorry za 6loikavitsata, ma ne sam si goma, det se vika. Mii, sineater, az to4no tova iskam da dostigna, deto i drugiat ne go znae.
artanis, ne e to4no taka. V moqt film nema mal4anie, razgovorat e glavniat deroi dori. I az si padam po patch-work i to4no tova pravia - kolekcioniram si fragmenti, da ne e lo6o? :P
цитирай
11. xbizzit - Браво!
28.01.2007 17:30
Търсиш истински неща..И ти..Дано успееш..Странно че едновременно си оригинален(а) и адски подобен на мен..и още безброй хора търсещи смисъла...и истинските неща..Дано някой поне успее..
цитирай
12. artanis - arnette
29.01.2007 18:14
Не е лошо, it's just not my cup of tea :)

поздрави от Роверето, Италия:
цитирай
13. cerealboxx - А защо...
05.02.2007 11:14
Не промениш подхода? Чета, чета и гледам, че се стремиш да играеш само една игра - не е ли скучно?
Нима твоето играещо проявление се ограничава само до битка на титани? Това не е разголване за мен, няма как да откриеш личността чрез бой - боят винаги предполага защита и стоене нащрек дори след края.
цитирай
14. arnette - Ми писна ми вече
08.02.2007 02:00
Е тя се сменя според зависи. В момента така си я съчиних. Не ме кефи, дам... Продължаваме търсенето!
цитирай
15. platttonnn - Не е
08.02.2007 15:24
нужно човек да бъде разбран,важно е той да се разбира. Колкото до страха смятам,че е в вас, той ви подхвърля съдбовно,като див ураган.Колкото до битките, обуздаването на себе си е шедьовърът,другото е лааф.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arnette
Категория: Лични дневници
Прочетен: 711776
Постинги: 116
Коментари: 794
Гласове: 944
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930