Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2007 12:19 - Загубена в мъжкия свят.
Автор: arnette Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2798 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 14.01.2007 12:19


Разпасах му края стабилно!

Израснала съм с момчета и макар да не изпитвам съмнения относно пола си, със сигурност съм придобила някои черти и възгледи. Да се смея ли, да плача ли? Особено откакто живея сама и се запознах с алкохола нещата започнаха да загрубяват.

Често се прибирам с мъже в нас. Не правя секс в повечето случаи. Поговорката "пияна жена - весел креват" има и допълнение "но никакъв акт" в моята човешка ситуация. Просто не ми идва от вътре, не че страдам от предразсъдъци. Все пак , о чудо, последният ме накара да се замисля, че не може така! Нали съм жена, за Бога, дявола и няколко ангелчета!

"Куууурва!" крещят моралистите. Останалите си го мислят дълбоко подсъзнателно и си замълчават. Някои ще застанат на моя страна, ама пак там в дълбокото ще съм "леко момиче". Да, да - страдам от чувство за вина, осъзнато е, спокойно.

Обаче понякога и аз съм човек и не само, че "нищо човешко не ми е.." бла-бла и душичка нося, че и хормони и ми се иска понякога някой просто да ме гушка в голямото ми легло на свободна жена. И поради изчерпване на принцовете на не-държа-да-е бял кон за момента (както и на Кока-кола, не е ли странно, или тази долу в магазина ме премята жестоко) не мога да се обвържа трайно. Да, знам, трябва да стисна зъби и най-вече колене и да си понасям стоически цената на изискванията си.

Не съм сигурна, че искам сериозна връзка. Имала съм си достатъчно и този път казвам, че ще избирам дълго! Ама най-официално го заявявам. За малко да се подхлъзна наскоро, но за моя радост човекът учи далееече, далеееече. Бях в сериозна опасност, хора! Вчера "подскачках" буквално до един магазин, че и с ръчички махах и си подсвирквах. Ухилвам се малоумно, когато се сетя за него и към днешна дата смятам да ида до Мюнхен. Срам! Дано ми мине до ден-два, седмица най-много.

Не е честно да се целува така нечовешки, не е честно, че си има и приятелка на всичкото отгоре, не е честно, че ми наговори нещата, които ми наговори (хахаххаха).

Не е честно да се прибирам с мъже, да не стигаме до край и после да ги гоня.

Каквото повикало, такова се обадило!

А аз съм много, МНОГО нечестна *озъб* ;)



Тагове:   мъжкия,


Гласувай:
0



1. noir - ~ N ~
14.01.2007 12:37
Хихихихихихих :) накефи ме... !
цитирай
2. platttonnn - това е
15.01.2007 09:07
началото,първото стъпало,надолу има още! Лесно се слиза, със смях,типажите са интересни,еднодневки.Тъпо става,когото осъзнаеме факта,че нещата са неуправляеми.....и не ние ръководим парада.
цитирай
3. kanela - моралистка съм,
31.01.2007 09:46
но не мисля, че си курва- просто жена... and this is a man's world
и кво?? нас не ни ли сърби също? пък и понякога си мисля, че само ена жена може да усети истинската интелектуална и емоционална самота
а, че имаш зъбки- всички знаем -
айде- кучка си и успех в завладяването на света ;)
цитирай
4. arnette - ^^
08.02.2007 02:01
Обидена съм му аз на света!
цитирай
5. podlopioner4e - :)
08.07.2007 00:16
mauhahahahaha... lelelle :) ti ne si 4ovek!
dade... jena si :) noo opredeleno se vkarva6 v po-golemi filmi i ot men... ne sum vqrval 4e nqkoga 6te go kaja na nqkogo :) btw koga si rodena?
aaa kakvi sa to4nite iziskvaniq ;)
:P
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arnette
Категория: Лични дневници
Прочетен: 712387
Постинги: 116
Коментари: 794
Гласове: 944
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930