Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2006 22:06 - АЗ съм завистливо копеле!
Автор: arnette Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6550 Коментари: 13 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес е поредният гнусен ден от много предхождащи го.
Чудя се как да се самоубия.
Вана, топла и прерязани вени?
Много романтично.
Ще се обадя на човека, ще му кажа "сега го направих" и ще видя дали ще пребори времето. За какво? Да ме спаси? Аз съм неспасяем случай.
Не ме познават, не ме чувстват. Не предполагат, за пустинята отвътре, която пресушава дори и дланите ми.
И от къде идват тия сълзи, колко още има там?
Вече дори не са солени.
Отвътре се късам, отвън се ухилвам, вия вечер сама вкъщи. Вия. Съседите.... Какво ли си мислят?
Какво правим, когато нямаш желание да продължаваш?
"Не плачете, аз видях това, което искам, а останалото нямам нерви да изтърпя"?!??
Моля се самолетът към Италия да се взриви, да ме няма, да изчезна, да не съм.
Завиждам на хората, мразя ги за успехите им. Превърнах се неусетно в дребна душа. Не разбрах кога, наистина. Загубих това, което ми трябваше. Загубих и себе си. Не се искам обратно.
Аз съм неискана. Неискрена.
Пия сама. За да забравя и да се развеселя. Без особен успех.
Нямам къде да ида (аййде, тръгнаха сълзите), няма към кого да се обърна.
Спектакалът свърши.
Отивам да махам грима.
След него няма нищо.



Гласувай:
0



1. анонимен - ДеКуин:..
28.10.2006 23:00
Имаш какво да дадеш,
Остани.
цитирай
2. lorryaz - :)
28.10.2006 23:15
Почти съм сигурна че съвсем скоро те очаква нещо хубаво...тъпо е...но така се случват нещата...стискаш зъби и продължаваш...
Остани, моля ти се...
цитирай
3. artanis - от позицията на непознат
28.10.2006 23:36
От София до повечето места в Италия се лети за 1 час, Уиз еър май имат някакви планове за линия София-Рим. Това значи, че всеки с малка италианска заплата (около 1000 еуро след данъци) би могъл да се отбива в България за по едно кафе :) Е, освен ако не работи това, което повечето българи правят в Италиа, например да работят в някой цирк или друга подобна щуротия. Успех!

поздрави:
цитирай
4. gazza - c(_)(_)>
29.10.2006 00:22
....Не искаш ли да полетиш поне малко преди да умреш!?
цитирай
5. анонимен - ako...
29.10.2006 00:52
не ти звучи шизофренично - обърни поглед към себе си, погледни вътре, задълбай из "пясъка на пустинята"...може да откриеш вода или нова пирамида...
цитирай
6. анонимен - jivei
29.10.2006 02:19
nqkoi tam te 4aka i bi dal vsi4ko za teb
цитирай
7. 100yan - на всеки се е случвало
29.10.2006 07:02
На твоите години и на мене ми се случваше да си мисля подобни глупости.Веднъж след като ме остави поредната "Голяма любов" реших да се самоубия. Едно момиче обаче, от съседния блок, ме беше изпреварило.Лежеше на асфалта изкривена и деформарина ,а хората гледаха и говореха какви ли не глупости. Ако момичето можеше да се види отстрани как изглежда - нямяше никога да го направи.Какво постигна тя с тази постъпка?-Нарани само най-близките си и затри себе си. Капута заради който умря така и не я разбра. Няма по - грозна и жалка картина от вида на самоубиец.
Когато и е тъжно и тежко,когато се чувстваш самотен и изоставен , си мислиш че като свършиш със себе си на хората ще им стане тъжно, ще те съжалят, ще си спомнят за тебе с тъга...Няма такова нещо! Ще те забравят много бързо! Тежко им само на родителите.
Та като видях това момиче да лежи на асфалта -видях себе си- как бих изглеждал там...Не беше хубава гледка...Разбрах че има поне милион момичета по света ,които още не познавам , но бих могъл да обичам, и биха ме обичали.Живота ми отново придоби стойност.
Ти си още толкова млада, имаш да разбиваш занапред толкова сърца, а и да ти разбиват твойто!Това му е хубавото на живота!Гот е!Има толкова работа за вършене!
Живота продължава. Нека е с теб!
цитирай
8. анонимен - есенна депресия
29.10.2006 13:45
Защо всички тръгват есента да се самоубиват? Не бъди и ти просто статистика! Изчакай поне до лятото. ;)
цитирай
9. deseo - uh
29.10.2006 15:10
ako uspeesh nqkak si da se preborish s tova sustoqnie, mi kaji. Moje i az da uspq. Inak znam napulno kak se chustvash. Az zasega stoq i chakam da otmine, no ne iska, i sulzite vse ne spirat.
цитирай
10. blackrose - !!!
18.11.2006 19:30
и аз също те разбирам .. при мен времето на отчаянието отшумя , сигурна съм , че и при теб съвсем скоро ще стане така :) успех
цитирай
11. анонимен - он
15.02.2007 14:55
и ас мисля да се самоубивам само сето не знам как е наи безболезнено ако някои знае нека ми каже. моля ви кажете ми.
цитирай
12. анонимен - hmm
24.10.2007 00:04
Колкото до въпроса как да се самоубия най-безболезнено: мисля, че това ще е класиката с топлата вана и прерязаните вени - под вода не боли особено, даже хич, а от загубата на кръв просто се заспива. Но като цяло ако се самоубиеш според мен излизаш още по-голям боклук...Просто вместо "утрепка" ставаш "самоутрепка"...
цитирай
13. анонимен - znae6 li?
01.06.2009 09:43
аз съм човек на който никога не му върви в живота, колкото и да се боря за него!
никога не ми е вървяло в училище, в работа и в любов!
не че съм грозна или тъпа, даже напротив.....просто съм КАРЪК !
живота ми е толкова скапан че всеки ден се моля да ме блъсне кола, да падна от терасата дори да дойде края на света....
виждала съм какви ли не неща в тоя живот. пред мен са убивали човек, изнасилвали са момичета, а аз само гледах и не можех да помогна....вече съм претръпнала от всичко...чувствам се стара макар че съм едва на 21.
знаете ли? Никога не съм била щастлива! никога не съм се радвала и на най-малкото което ми се дава!
може би съм идеалист и искам всичко да е перфектно в живота ми, но не е. И всеки ден си казвам...утре ще е по-добре...утре ще се усмихна защото слънцето ще свети само за мен! Но ми писна това да е всеки ден.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arnette
Категория: Лични дневници
Прочетен: 712231
Постинги: 116
Коментари: 794
Гласове: 944
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930