Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2006 23:42 - Scrubs 2 ака "га се почне, нема спирание!". И "разни"
Автор: arnette Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2322 Коментари: 3 Гласове:
0



Продадох се за СиВи, деем ит! :Р
Започнах стаж към кабинета на министър Кунева. Пращат ми неща за превод, аз връщам по мейла и даже не ходя до гробницата (Външно с една дума).

Е, да, ама тия "ет" ти тука 16 страници за утре" не ме кефят. Казах и на мадамата, че отивам на палатки в Италия за 10 дни (чиста истина неопетнена), та ще имам време да се настроя психически

Иначе днес бях на леко коктейлче, открихме сезона на купона с 15 годишнината на НБУ в Нац. художествена академия. Беше страхотно. В петък - пак коктейл, няма да се яде в нас скоро (което е добре, че хладилникът ми е пустинна земя).

Дали печеля нещо от тия стажове? Понакога падам духом и си викам ""що се напиняш, Анито, седи - грей се", ама е на - лудо-младо на място не трае. Даже не ми и плащат. Все се надявам, че ще ми се изплатят усилията накой ден.

Пиша проект, ако не съм се похвалила. ЕвроИслям, мноо свежа тема и в понеделник трябва да го внеса в ДАМС, тъй като във вторник - спалният чувал в сака и билет за самолета, айде на Неапол! Имаме общо събрание на свежарската организация и ще спим 900 студента от цяла Европа в някакъв гимнастически салон. Мале какъв купон ще е. Надявам се да ми одобрят проектчето - ще докарвам активисти от Германия, Холандия и Турция тук да им показвам високите сини планини, небето кат" от коприна и Факултето вечер.

Много арни хора са и се надявам колегите ми от университета да се заразят с ентусиазма им. Проектът ще акцентира върху инициациите в живота - раждане, кръщене, свадба, смърт и т.н. Ще има и уъркшопове за разлика ислям/ислямизъм/радикализъм/фундаментализъм. Надявам се да привлека медийно внимание, защото това е готина тематика, представена от носители на културата и е от млади хора за млади хора.
Ма като знам какво ни е медийното дередже, никой няма да ме обръсне за слива.


Тагове:   нема,


Гласувай:
0



1. cerealboxx - Абе, дано да стане нещо от тези пъ...
26.10.2006 00:51
Абе, дано да стане нещо от тези пътувания. Много ти се кефя на ентусиазма.
Само не се кефя, че не мога да ти следя блога.
цитирай
2. bambola - Uspeh
26.10.2006 10:06
Veselo izkarvane.
цитирай
3. анонимен - сори,
27.10.2006 11:40
но не ти знам мейла, за това ти го оставям тук:

http://joi.ito.com/archives/2006/10/28/meeting_ivailo_kalfin.html

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arnette
Категория: Лични дневници
Прочетен: 712661
Постинги: 116
Коментари: 794
Гласове: 944
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930