Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2006 05:57 - Какво очаквате от сайтовете за запознаство?
Автор: arnette Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3272 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Наистина ми е любопитно!
Аз нямам акаунт в такива и винаги съм се чудила дали става заварката? Каква ти е гаранцията на какво ще попаднеш?

Ходила съм на среща, с човек, с когото съм се запознала он-лайн два пъти. Първият се оказа зъболекар на 36 години, който упорстваше да стане нещо между нас (аз бях на 16 и го отсвирих, само да вметна). Второто момче се оказа симпатичен белгиец, с когото излизахме известно време, но той май беше очаквал нещо по-различно (тоест сексуално и бързо) и съвсем скоро ми каза: "Имам си приятелка, не може да се виждаме повече". С последния излизахме 6 месеца.

Пример с бившия ми приятел - човекът продължава да зарибява български момичета с примамливи обещания и представяне. Мейл боксът му е пълен със снимки на мадами, има скайп, яху месинджър, ем-ес-ен и ай-си-кю, сигурно и мирка ползва....

Обикновено се представя за музикален продуцент от Атина, управител на клуб, или нещо в този род. Аз за себе си съм разбрала, че вероятно има някакви личностни проблеми и използва тези контакти с жени, за да си вдига самочувствието (доколкото ми е известно, дори не се среща с тях), изпълва се с усещане за добавена стойност, когато започнат да му се умилкват продажните ни съгражданки. Да, разбирам го, тежко е да си почти 30 годишен барман от 30 хилядно забутано градче.

Странно е как тези неща не съм им обръщала внимание, докато бяхме заедно. Лудостта му да поддържа този илюзорен свят стигна до там, че забрави колко добре го познавам и започна и на мен да ми ги пробутва. Като излезел от казармата (дам, това стана преди месец) имал предложение да работи като:
управител на клуб,
в една малка музикална компания,
водещ на телевизионно шоу,
даже в посолството на Гърция в Русия!

Преди известно време се представяше пред мен в емесен за приятелката си. Която започвам да се чудя дали съществува... От както е с нея вече е била:
професионална волейболистка,
професионална баскетболистка,
студентка по маркетинг,
полу-гъркиня, полу-италианка,
българка.

Последната новина е, че заминава за Австрия, за да работи в списание и след една година щял да дойде тук, в маркетинг отдела на Глобул. В момента е безработен, бас ловя, че до една година ще е барман. Отново.

Момичетата, с които си общува, от друга страна, се опитвам да разбера. Със сигурност играе женското самолюбие "Ах, някой ме забелязва и ми казва колко съм красива". Виждала съм как в един ден пише на 20 жени едно и също - "здравей, бла-бла, видях снимката ти и полудях с тебе, невероятна си! Имаш ли icq/yahoo/msn или поне skype да полафим? (токлова неестестено звучи, когато ползва тия стари бг лафчета, хич не му отива да говори така)

Освен самолюбието, предполагам, се включва и женското умение за досъчиняване. Тя се размечтава плахо как богатият и красив (това поне не му го отричам) грък, който е така запленен от нея, ще дойде да я качи на бяла яхта. Или поне, за да и купи няколко дрешки... Може пък да я покани в Гърция, на вилата си на морето. Ама, разбира се! - та той така хубаво говори. Може даже и на няколко приятелки да сподели, да им покаже снимката му и ще ахкат и охкат.

Е, всичко е илюзия, но се получава някаква извратена симбиоза. Той им дава надеждата за принца, те на него усещането, че струва нещо. Лекинко извратеничко, ъ? :)

Не искам да ме разбирате погрешно, аз не тая омраза към него, разделили сме се преди повече от 2 години, поддържаме добри отношения. А с интернет историйките му се забавлявам искрено. Просто той ме накара да се замисля колко ли такива щъкат из нета. Като се има предвид, че той е от безобидните, ами ако от другата страна е някой, който посинява жени като хоби? Или се възбужда само, когато тя не го иска физически...

А българските момичета/жени ми се струват леки и лековерни. Две приказки от мнимия продуцент и 60% си пращат снимките по бельо, голи, по монокини, с вибратори, секи пози,нагласени мръснишки погледи, клипчета, където се събличат притеснено пред камерата (това му е друг фетиш и съм убедена, че ги кара да го правят до една!). Дали това е освободеност по отношение на тялото ти, желание за показ, или реклама на стоката за продажба? Нямам отговор, възможно е да е по малко от всичките.


Тагове:   Какво,   очаквате,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - без заглавие
09.10.2006 09:03
Мое лично мнение, че там са хора с увредени мозъци, които са неспособни по естествен начин да си намерят приятел или приятелка. Хора тъсрещи нещо за чукане ако им падне.Да не забрявят обаче, че има и СПИН.
цитирай
2. анонимен - bila sym tam
09.10.2006 09:18
naistina samo 1 % kazvat istinata...psihodispanser)))ako ne vzema6 ne6tata naseriozno,moje i zabavno da ti byde.vse me pitat s kakvo sym oble4ena))))
цитирай
3. анонимен - (_x_)
09.10.2006 09:26
Аз имам акаунт в такъв сайт и искрено се забавлявам. С някои хора просто си лафим, с други се срещаме, трети отебавам ;). Просто още един начин за общуване, ммм? А ти продължаваш да следиш мейла на БИВШИЯ, а? --- "Лекинко извратеничко, ъ?"...
цитирай
4. анонимен - Всякви ги има
09.10.2006 10:18
затова всеки трябва да се пази както може. Ако си патка, ще лапаш патката!
А за това, че номера им минава и пое*ват добре с познати от нета, не е техен проблем... :-D

Поздрави
цитирай
5. анонимен - Ами просто приятелят ти...
12.10.2006 02:18
вече е намерил лесния начин и явно не си дава зор, от друга страна може би има нужда от контакти, тъй като в 30 хилядните градчета всичките се знаят що за стока са. Понеже съм мъж разбирам какво търсят мъжете в тия сайтове, макар че нямам акаунт в такъв сайт, както се казва: "Никой не може да ти даде това, което аз мога да ти обещая", виж жените не ги разбирам, интернета май им притъпява инстинктите за подбор на готини мъже или пък дават воля на фантазиите си.. ти кажи? Спирам, че не ме бива да слагам точки в изреченията.
SAY_iMBa_PLZ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arnette
Категория: Лични дневници
Прочетен: 711215
Постинги: 116
Коментари: 794
Гласове: 944
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930