Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2006 15:33 - BG-PR, Кире, сори, ама и аз се вдъхнових.
Автор: arnette Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2740 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 03.10.2006 15:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Е, да на Киро са му по-фрапантни писанията, от извора, дето се вика, но аз днес попаднах на нещо, което не мога да пропусна. 

Става въпрос за един мой колега, който явно се опитва да търси известност и прави голям смях.

Въпросното съобщение е публикувано в www.pr-bg.com, където, доколкото ми е известно, всеки свободно може да поставя своите неща.

И.д. председателят на Студентски съвет на НБУ е най- искания кавалер

за романтична вечеря !

       Анкета, проведена сред студентки в Нов Български Университет в края на академичната 2006г. определи Димитър Мандраджиев като най-желания мъж, с когото биха излезли на вечеря. От всички запитани, почти 95% посочиха настоящия и.д. председател на Студентски съвет на НБУ като най-желан за романтична вечеря. Впечатляващ на пръв поглед със строгия си вид, настоящият и.д. председател на Студентски съвет изглежда е успял да покаже на своите колеги от женски пол, че не е такъв и в личния си живот, което му отреди безапелационното първо място в класацията на най-харесвани мъже в НБУ.

 

Запитани, освен да определят име, и да аргументират избора си, 75% от жените, гласували за Димитър посочиха като причина за вота си не само неговия делови и респектиращ външен вид, отявлената му позиция на млад лидер, но също така и разнообразните му сфери на дейност и интереси. Между тях са много инициативи с патриотична насоченост, спортни прояви, различни дизайнерски и IT разработки и решения, медийни и рекламни акции. 

После следват биографични данни за човека, представянето на които очевидно е била целта на горното малоумно и изфабрикувано съобщение. Е, аз ще ви ги спестя, първо, понеже не са кой знае какво и второ - безплатна реклама достатъчно му направих.

Като член на управителния съвет на СС на НБУ и позната на Митко, не съм и чула за подобна анкетка.  

В НБУ има 8000 студенти, убедена съм, че 99% от тях (че и повече) дори не знаят кое е това лице. Работила съм като анкетьор 1 година и ми е любопитно каква съвкупност е покрита.

Като се замисля, Ники Илиев ни е колега, него май всички го знаят и дори аз бих си го пикнала. (дем, за малко да сме в една група по Английски, ама я смених, преди да разбера).

Въмутена съм, че моят колега търси популярност и набърква името на Студентския ни съвет по този детски дебилен начин. 

Ще му търсим сметка, това е ясно ;) 

А ето го и самият Той, най-желаният!

image



Тагове:   BG,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - sgp000bg
03.10.2006 17:15
Я разкажи подробности. Май си ми споменавала за дадената личност.
цитирай
2. arnette - Думи нямам
03.10.2006 19:40
Какво повече да кажа? То това описва идеално личността, за която става дума. Като се видим, ще разправям. И ти си канен на 14ти в новия ми дом на мусака и ракия бтв. УБСЕ скуад ше идват, ще е фън, за сега нямаме жени, обаче :(
цитирай
3. анонимен - sgp000bg
03.10.2006 21:54
E kak nali ti si tam. Kolko poveche mu triabvat na chovek ^_^. Inache moje da provam da doveda niakoia ;)
цитирай
4. анонимен - Elina Markovska
20.11.2006 11:07
Не знам за Димитър, ама нашия председател на СС за Икономическия университет е доста често във фантазиите на колежките. Миналата година бяхме много разочаровани след като той отказа да участва в мистър Университете. За да се уверите
http://www.ss-varna.org/gallery/displayimage.php?album=5&pos=13
http://www.ss-varna.org/gallery/albums/userpics/normal_2.jpg
http://www.ss-varna.org/gallery/albums/userpics/normal_both.jpg
http://www.ss-varna.org/gallery/albums/userpics/normal_a2.jpg
http://www.ss-varna.org/gallery/albums/userpics/normal_1.jpg
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arnette
Категория: Лични дневници
Прочетен: 708895
Постинги: 116
Коментари: 794
Гласове: 944
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031