Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2006 19:20 - Летящият холандец, който ми каза, че сме приети в ЕС
Автор: arnette Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1884 Коментари: 1 Гласове:
0



Зарадвах се. Едно приятелче от Холандия, един от най-големите идиоти (в добрия смисъл), който познавам ми пратил и-мейлче. Да ме зарадва, да честити. Готино ми стана.

Congratualations to all Bulgarian people -it has been confirmed that Romania and Bulgaria will join the EU in 2007. The European Commission will make an official statement next tuesday
So welcome to the club :P

Аз съм еврооптимист. Да, знам, че няма да потече мед и масло от чешмите, но смятам, че приемането ще ни се отрази положително. Хората дават пари да ни очовечат малко, а ние се дърпаме като магаре на мост (говоря за бесните критици). Какво ли не съм чувала - отново ни били завладявали, западняшки империализъм, или любимото - "е то ЕС ще се разпадне, щом ние влезем, понеже опропастяваме всички съюзи, в които сме". Да се чуди човек как Османската империя е просъщестувала толкова векове... Пък и НАТО като гледам още си работи, ООН и ОССЕ и те.

Тъпо животно е българинът. Тъпо, упорито и овчедушно. Гледайте какво направиха хората в Унгария, преди това във Франция какви вълнения бяха, а ние? Бай Ганьо си знае само да критикува, но опре ли ножа до това да се върши работа - хе, ходи го търси!

Падналата сграда в центъра? Чакаме експертиза? Интересно как ще се извърши при положение, че вместо мястото да бъде отцепено и оградено, се побърза да се разчистят останките "за безопастност". Е, да, ама така експертиза няма как да се случи. И осъдени няма да има.

Вальо Топлото? Кой му позволи на Вальо да ги трупа тия милиони? Руменчо Овчаров някой някога ще го осъди ли? Нееем. От Брюксел натиснаха да направим нещо с тази корупция, ама понеже не можем да си пипаме богоизбраните по върховете, вкарваме дребни мишоци като Топлото... на топло, ххехе.

Стефан Софиянски пак същия овчедушен народ го вкара в парламента. Като награда за това, че години наред ограбваше данъкоплатеца. Въртяха си далавери с общинските имоти, прибираха подкупи, ремонтираха се улици през 2 месеца на едно и също място. Проблемът с боклука и той милият не се е появил преди 1 година. Но ние си го избрахме за народен представител. Че и евродепутат ще стане. Ах, да хвана аз един калаш"....

Радикалите ни, милите, и те се оказаха пасмина биячи и педофили, купени офицери и т.н. Боже! Да идват тия от Европата да ни оправят. Ама хубаво да ни оправят - отпред, отзад, от където трябва, белким ни пристигне акъла в кратуните. Амин!

Честито присъединяване.


Тагове:   каза,


Гласувай:
0



1. dosheva - Никой няма да ни оправи, ако ние сами не решим!
03.10.2006 16:30
аз съм от тия хора, дето казват: "е то ЕС ще се разпадне, щом ние влезем, понеже опропастяваме всички съюзи, в които сме" :):):) - а Оснанската империя съществува ли още?
А Евросъюза чак да се разпадне не вярвам, ама ще им покажем някои неща. Като как се продават разпадащи се нови апартаменти. Как не можеш нищо да направиш в съда. Весело ще е.
Иначе...и аз съм еврооптимист.
Казваш, че хората искали да ни оправят. Защо? Защо някой е решил да ни оправя? Няма безплатен обяд!!! Те имат интерес да ни приемат и не мога да разбера защо журналистите се пенят толкова.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arnette
Категория: Лични дневници
Прочетен: 712615
Постинги: 116
Коментари: 794
Гласове: 944
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930