Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2006 19:44 - Scrubs aka стажЪТ
Автор: arnette Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2967 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Втори ден атрофирам във Външно и стажувам. Деем, защо не ми дават никаква работа тези хора!? Омръзна ми да съм войник - боря се с времето.

Добре, 10:00 пристигнах, минавам пропуски. Усмихвам се на охраната и се вливам в този огромен двор с още по-огромна сграда. Изпълва ме едно такова радностно чувство на принадлежност и респект. Минавам през вход 3, прокарвам си картата и влизам. От там "Т" бутон в асансьора и хоп! Ето ме на! Това е интересната част от деня ми.

Следващото се превръща в неравна и безсмислена борба с часовника. Целта е 12:00, когато слизам за обяд. Ще загубя поне час с малко повече късмет. Храната е готина. Нова вселена се отвори пред мен с това хранене там. Цените, ах цените са нещо извън думата "смешни", за което не се сещам. Обяснимо и оправдано, като се имат предвид ниските заплати в държавния сектор.

После се качвам обратно. Сега предстои най-тежкото сражение - целта е далечна и бленувана - 17:00. Към 15:05 вече ми се струва непостижима. За Бога, как може да ме оставят да атрофирам по този начин? Защо??? Пуля се известно време пред 15 инчово мониторче, от "старите". Един червей започва да си прокрадва път в слепоочията ми и усещам как всеки момент челото ми ще даде живот на малко елиънче.

Отивам до тоалетна. Малко попърс, ей така - да направя една простотия във Външно, пък и не е забранено. После с колежката стажантка (много готина между другото, благодаря на Бога, че е там) ще пушим. Да, пропуших, деем!

След това ще се опитвам да убия 2 часа четейки книга. Там поне от това има много. Хваща ме съклета, започва да ми се спи, задушавам се! Боже, бетонирана съм тук до 17:00.

След паник атаката осъзнавам, че е 16:44. Власите се давят на края на Дунав, но не и аз! Не! Ще оцелея, тази битка е моя, също и победата. Точно в 16:55 се отправям към изхода, прокарвам си картата където е необходимо, минавам "пропуски" и поемам дълбоко чист софийски смог. На вън съм! И има живот, Боже, има живот.

Дайте ми работа!



Гласувай:
0



1. fugitive - Хах,
05.09.2006 20:58
Добре дошла в света на стажантите! Не искам да те плаша, но навсякъде, абсолютно навсякъде, стажантът е най-нисшата форма на живот и е почти незабележима...
цитирай
2. noir - -= N =-
06.09.2006 04:17
Въх ... и им разправям - абе, хора, дошъл съм тук без пари да ви работя, хванете, натварете ме като магаре, пречупете моя младежки ентусиазъм... сега ви е паднало да експлоатирате. Не, братче, като те налегне работохолизмът, става страшно. Стига да има работа.
цитирай
3. анонимен - noir
06.09.2006 12:57
Ti ne zabeliaza li, 4e i drugite vav vanshno niamat rabota?
цитирай
4. noir - -= N =-
06.09.2006 15:03
А ако си мислиш, че съм си губил времето във Външно, много се лъжеш :)
цитирай
5. arnette - ДА!
07.09.2006 11:54
Днес ми дадоха работа! Ооо, да, ще си гугълвам сивита, кефец!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arnette
Категория: Лични дневници
Прочетен: 708859
Постинги: 116
Коментари: 794
Гласове: 944
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031