Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2006 16:53 - Лайфстайл болница, Манифест на младия различен човек
Автор: arnette Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3199 Коментари: 5 Гласове:
0



Тъкмо бях изпаднала в криза по чудене какво да прибавя към лайфстайла си след няколко посещения на моловете и ето блесинга - скоро отваря врати дългоочакваната японска болница, последен писък в мед-модата.
Разбира се, първо подходих рационално и преминах през еее-приближихме-се-до-"белия"-свят, ще-има-къде-мама-и-тати-да-получат-най-доброто до "Хммм, иска ми се да ида да се/я прегледам." Да, искам да участвам, 100%, пишете ме вътре. Даже ми се ще да си взема Джи Пи от там, ееех, мечти.
Дам, след 17 години преход най ми е кеф, че мога да си адоптвам лайфстайлче, макар и да нямам нищо общо с него освен опаковката - ще си нося О"нийл, Рокси, Билабонг и тук-таме Дизел, "щото тр"я да съм фешън. Ще летувам на Градина, не че карам сърф, ма знае ли се. Ще зимувам на Добринище, "щото на Банско е за първенюта! Ще пиша блог, "щото напират едни такива мисли в мене, че направо, ама то няма значение, че цял свят си има! Ще слушам некомерсиална музика, каквото и да значи това, понеже искам да съм различна. Ще гледам кино само в Одеон, понеже блокбъстърите ме отвращават, обаче при първия такъв, фрашкан с ефекти ще ида до Арена-Младост - JBL озвучение все пак. Ще ходя в Мола, тъй като е храмът на консуматора и ще пазарувам в Елемаг, ей така без очевидна причина. Прическата ми ще е приготвена в Кемпински, или поне в MG, лицето ще е от Шармант или Сентръл парк, а спортът ще се случва в Спарта. Кожата ще се потъмнява в Beauty for ever, "щото нещо не им вярвам на тия спрей-неща още. Ще ям суши, понеже било здравословно, дори да е приготвено в Кабуки, където рибата почти намирисва. Ще си пусна ITV Partner и ще гледам китайските канали, защото искам нещо различно. Ще работя в рекламата, защото така трябва. Няма да се друсам, понеже вече не е модерно. Ще пия ракия, тъй като е куул да се върнеш към традициите. Ще имам хидромасажна вана, дзен-фен-шуи обзавеждане, паркет от бамбук, пердетата на Слави Трифонов и пееща пералня. А когато запотсмърчам ще изприпкам в Токуда болница.
Единственото, което ми липсва сега е една модерна психиатрия с изчистени линии и пост-модернистично гробище. Тогава животът ми ще е препълнен.


Тагове:   човек,   болница,   манифест,   младия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. estrella - Нямам
23.08.2006 17:10
какво да добавя, освен БРАВО:)
цитирай
2. arnette - Мерси
23.08.2006 17:59
:)
цитирай
3. анонимен - :(
24.08.2006 14:25
aide, aide...
цитирай
4. анонимен - Публикация на типичен сноб
19.10.2006 02:21
idiot.....uj usmiva6, a vsushnost e iasno... zashtoto grozdeto mai ti e visoko, nali znaesh pogovorkata?
цитирай
5. arnette - Ехааа
19.10.2006 11:11
Тебе последния със шльокавицата чак сега те виждам.
Какво да се прави, Бог - високо, цар - далече, ама аре да не мериш всички с твоя аршин ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arnette
Категория: Лични дневници
Прочетен: 711070
Постинги: 116
Коментари: 794
Гласове: 944
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930