Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2006 10:50 - Никога вече Слънчев бряг!
Автор: arnette Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4203 Коментари: 9 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Бях чувала, ама не вярвах! Докато не видях. Е, след това ми летуване няма сила на земята, която да ме принуди да прекарам още дори 3 дни на това проклето място - плажовете са ужасни, пълно е с английски селяни, за които боят след напиване е основно забавление.
Още при влизането си в кошмара наречен Съни бийч се почувствах като в София. Поправка - по - зле. Вълни от хора, кварталоподобни "резорти", задръствания и моят абсолютен фаворит - Илиенци! Даааа, мечтата на прослойките с не така добър стандарт е намерила място в бленувания рай на английския социален скъм. Редици от огромни сергии с удължено до Бог знае кога работно време предлагат всичко от "пааамучните потници" до зимни якета.
Старият Несебър? Там благоустройството е минало под наслов "на всеки ъгъл - празен ресторант, всяка улица - бит пазар!". Една жена дори ми се обиди, щом констатирах, че глобализацията и тук се е намесила след като е възможно да си купиш "африкански" сувенири от стария Несебър.
Как да почивам тук, брееее!!!???? Едва оцеляхме 4 дни и се преместихме на Градина. Не че Концесионера не ни скъса нервите - 4 дни не ни изхвърляха боклука, но Градина си е Градина и аз най-накрая успях да прекарам желаната ваканция.


Тагове:   бряг,


Гласувай:
0



1. ssstto - и плажовете
20.08.2006 11:29
ли са така?
цитирай
2. arnette - Дам
20.08.2006 12:20
На плажа до Влас миришеше на нафта във водата и фекалии на плажа. В Слънчев бряг, освен че се наглеждаш на силиконови прелести, те подбутват, зариват и настъпват средно по 4 пъти за 10 минути, тъй като е фраш.
цитирай
3. sunflower - И аз така си казах веднъж ...
20.08.2006 12:36
... за Созопол. Хубав град, ама с тоя народ по улиците и плажните кърпи на разстояние 2-3 педи една от друга .... за каква почивка говорим тук???
цитирай
4. arnette - Къмпинг му е майката
20.08.2006 12:37
Поне за мен. Докато все още ги има.....
цитирай
5. musketar - подобна история
20.08.2006 12:49
аз пък отидох в Блачик, с надеждата да избягам от тълпите,сергиите и мръсотията на юга, но ... познайте, беше пълно с румънци, понеже техния Хаджи окуберал тяхното черноморие със собствени хотели на космически цени и съответно на север беше като в Браила ... иначе градината е като оазис. Мисля, че трябва да е намери спасение извън страната ...
цитирай
6. sunflower - Хм, ....
20.08.2006 12:58
на мен градината в Блачик много ми харесва, и странния му плаж даже ... но не знаех, че е пълно с румънци ... За чужбина пък, не съм сигурна - без да говорим за парите, един познат англичанин ходи до Гърция скоро и не беше доволен ..Сигурно е хубаво, но в най-скъпите курорти дето не са за нашего брата :)
цитирай
7. estrella - В
20.08.2006 13:04
Св. Константин и Елена бях това лято и положението не е по-различно- сергийки, якета и сувенири от Африка. Само аз ли обаче като чуя курорт, си представям точно това?
Един къмпинг имаше и се казваше Веселие. Сега вече го няма...
цитирай
8. sisa - Kumpingi
20.08.2006 14:15
I az sum za kumpingite. iamseh edin Oazis do Lozenec. Ama i nego ve4e go nqma:(
цитирай
9. mu6moroni - Донякъде имаш право, но сергиите са ...
21.08.2006 14:06
Донякъде имаш право, но сергиите са си навсякъде - това лято бях и на други места - Лозенец, Черноморец, Приморско,Царево, Несебър, Влас - в градовете е едно и също. Хубавото на Слънчев бряг му е, че има много места ,където да отидеш, и да не ти се налага да се вреш в циганията, понеже няма как иначе. А много хора и пясък по хавлията - еми на плаж сме... Все пак къмпинга не е за всеки - обожавам плажа на Градина, но предпочитам да спя в хотел.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arnette
Категория: Лични дневници
Прочетен: 711220
Постинги: 116
Коментари: 794
Гласове: 944
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930