Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2006 18:55 - Очен кабинет на ужаса
Автор: arnette Категория: Лични дневници   
Прочетен: 15494 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 17.11.2006 04:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Е, като всеки себеуважаващ се гийк и аз имам нужда от очила. Разбрах го, щом при всяко усилено водене на записки погледът ми се кръстосваше. Астигматизмът е кофти нещо.
Реших да се погрижа за себе си и си запазих час при хитовия професор Танев (ако добре си спомням) в клиника Зрение. Хем прочут, хем близо до дома - идилия!
Вярна на маниера си отидох 20 минути по-рано, в добро състояние на духа.
Констатация 1:
Аз съм единствената 20+. Поправка - единствената под 60-70.
Констатация 2:
Професорът още не е дошъл и сестрата ме подмотва нещо. Мисля, че успях да и стана симпатична (много ме бива в това - що безплатни паркинги и опрощаване на актове съм видяла, еееей) и скоро ме повика, за да ми измери налягането (добро, разбира се, под 60 г. съм все пак)
Констатация 3:
Има хора, които чакат от 1 и 30 Т_T Това са така наречените "контролни" - минали операция без запазен час. Е, успокояващо в известна степен беше това, че платените прегледи сме с предимство пред тях. Въпреки че ми стана много мъчно за една баба :(
Констатация 4:
Жената със селското псевдо-модерно облекло до мен успя да се предреди. Мамака му, къде се разсейвах и я оставих!!!!
Констатация 5:
Чакам вече 2 часа след определеното и съм нервна. Усетих, че ще се разплача от нерви и се скрих в тоалетната, където пророних 2 сълзи. Една жена нахлу без да почука и ми даде повод да посъскам малко. Бях твърдо убедена, че ще насоля професорито (и за интелегентно "хапване" ме бива).
Констатация 6:
Влязох за преглед и си глътнах езика. Хич не му се и оплаках. Ама съм и аз една овца! Започна се едно безкрайна игра на вярно-невярно с въпрос "с това стъкло е по-добре от преди?" От къде да знам? Толкова бях объркана - чувствах се глупаво и неловко, че не мога бързо да преценя за собственото си зрение, а в същото време се притеснявах за тълпата отвън, чието време губя. Професорът ми каза, че той много добре знаел какво ми трябва, но за всеки случай. Е, мерси, явно за 40 лв. към прегледа се включва и адреналинова шоу-програма.
Аз съм гордият притежател на рецепта за фотосоларни очила за астигматици с нисък диоптер. Уииии. @_@

Току що, разбрах, че не съм - милата сестра ми се обади, за да ми съобщи, че съм забравила рецептата там. Пърфект!


Тагове:   кабинет,   очен,


Гласувай:
0



1. serendipity - beware of the glasses
07.06.2006 19:17
Ако не ти се налага често да се вглеждаш в нещо много важно ,по-добре не ги слагай често очилцата.Готино стоят ,но зрението се ''обляга'' на тях и след това едва ли ще можеш да живееш без тях. Доказателства:това са думите на един мой познат-студент по медицина ,както и опита на една приятелка ,която без очила е за никъде,а има същия диоптър като мен. След 22 -годишна възраст окото спира да расте ,така че предполагам ,че и диоптърът не се покачва.И все пак ,да са ти честити новите очила!!!:)
цитирай
2. drill - ...
07.06.2006 19:20
Злободневни случки. нормално. прилично. добре поднесено. АЛИЛУЯ...явно добре виждаш бутоните на клавиатурата.
2-та часа чакане са си стрували!
цитирай
3. bobitu - Чух
07.06.2006 19:21
че има операция с лазер - 600 или 6000 лв. Много било приятно. После
цитирай
4. bobitu - Забравих
07.06.2006 19:24
да сложа точка след "после". Та така де ..
цитирай
5. avenue - операцията с лазер
07.06.2006 19:59
не е за всеки, а за тези, които са вече доста зле, с 8 диоптера и на горе (за останалите е леко безсмислен), и го премахва целия. Или поне такова инфо имам ...
цитирай
6. arnette - Операцията
08.06.2006 13:08
Е за хора, които наистина имат нужда. Аз с моя 0,5 диоптър направо се срамувам да си мисля за такова нещо. По-голям проблем ми прави астигматизма, не диоптера.
цитирай
7. анонимен - aз съм трагедия
29.06.2006 19:20
искам да разбера за тези лазарни операции защото от този компутар очичките са ми тоста прецакани а никаде немога да намера инфо то не беше тарсене та кво ли не беше моля ако някои знае за цената на тези операции да пише
предварително мерси ;))
цитирай
8. анонимен - pazient
09.07.2010 10:37
Blagodarim na maistorkata na kasia razkaz .Do tuk dobre no triabva da porabotite oschte malko po pravopisa.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arnette
Категория: Лични дневници
Прочетен: 712409
Постинги: 116
Коментари: 794
Гласове: 944
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930