Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2006 00:13 - Сайбър-брейн из гуд фор ю!
Автор: arnette Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2658 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 17.11.2006 04:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Искам сайбър-брейн, който да пазя с файър уоли като в Гоуст ин дъ шел.
(много красив сайт, бтв)
Успях! (не за сайбър-брейна, уви)
Някак си, въпреки усещането за приглушено напрежение в челото и слепоочията, аз успях!
За два дни успешно компресирах 600 страници умни приказки. Сега дори ми е мъчно, че свърших. Ще кажа на приятелите ми да ми викат  "малкия архиватор" вече.
Първо изръшках "Международните конфликти. Теория и история", която залага на аналитичния подход. Разбрах ги нещата, видях взаимовръзките.
След това прибягнах до избрани пасажи от "бибилията" на международника - "Дипломацията" на Кисинджър, а утре за 20 мин. ще си прегледам и лекцийките.
Причината?
Тест при любимите ми, ама наистина любими преподаватели. Заради тях се замислям дали да не продължа професионалното си развитие в академичното поле на международните отношения. Страшно ме палят тези двамата, вдъхновяват ме, както само един щатски преподавател беше успявал до сега.
Е, и материята си я бива - Дипломатическа история на ХІХ-ХХ век и по-конкретно от Първата до края на Студената война в случая.
Ох, и колкото хейтъра да се намерят с мнение "ама това всеки го може; какво ни занимаваш със себе си; правиш се на интересна; пишеш на английски; бивша блондинка си; и куха лейка, и куха лейка!" радостта ми няма да се помрачи. Защото се подготвих добре и няма да се изложа пред хората, към които изпитвам най-дълбоко уважение. Защото знам, че утре НЯМА ДА ИМА ПО-ПОДГОТВЕН СТУДЕНТ ОТ МЕН! Муахаххахах!

А, и още нещо - цитат на деня от един френд "за 200 лв. ще си намеря мноо по-лак мадама от тебе, сигура! За 200 лв., Арнето, ще ми пуска с любов отзад!"
Разби ме от хилеж!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Бре бре бре
07.06.2006 16:05
Не съм минавал отдавна ама като гледам интернет обожатели с лопата да ги ринеш. Браво браво. That's my girl ^_^.

sgp.

Аде вече е 7-ми. Няма ли да се похвалиш с резултатите.

цитирай
2. arnette - Занитих ги!
07.06.2006 18:35
Бяхме седнали с колеги в средата на кафето и обяснявахме на ненаучилите онова, което знаем. Чак в петак ще знам резултата, но съм сигурна, че е отличен.
цитирай
3. arnette - Занитих ги!
07.06.2006 18:35
Бяхме седнали с колеги в средата на кафето и обяснявахме на ненаучилите онова, което знаем. Чак в петак ще знам резултата, но съм сигурна, че е отличен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arnette
Категория: Лични дневници
Прочетен: 712133
Постинги: 116
Коментари: 794
Гласове: 944
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930