Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2006 20:06 - Както обещах - АЛБЕНЧЕТО
Автор: arnette Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3634 Коментари: 8 Гласове:
0



Ето го милото дете... Дали мама и тати знаят как си играе вечер с камерата??? Имаше и снимки, ама уви - бившия ги е изтрил. Нещо много тъмно ми излиза след ъплоуда.
Такива неща ме карат да се замисля много сериозно как ще възпитавам децата си
СЪДЪРЖАНИЕ, НЕПОДХОДЯЩО ЗА ЛИЦА ПОД 18


Тагове:   както,   обещах,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ufff
18.05.2006 22:39
zapo4va6 da mi stava6 vse po-tupa i vse po-tupa...
qd te e 4e biv6iq e produljil napred, a ti vse o6te proverqva6 po6tata mu?!
qd te e 4e nqkvi "mili deca" se zabavlqvat s nego a ti ne!?
6to ne si nameri6 tvoj jivot i ne zapo4ne6 da se vglejda6 malko pove4e v sebe si, ama malko po-kriti4no i naistina, a ne samo kato poza za pred poznatite ili nepoznatite.
aide mnogo ti zdrave i 6te se vidim suvsem skoro pak
цитирай
2. arnette - Аз обичам моите фенове.
18.05.2006 23:53
Ето това се казва истински фен! Дори и анонимен аз оценявам това, че така се кефиш на блога ми, та макар и от тъпа към по-тъпа, продължаваш да вярваш в мен и да ме четеш с видим интерес и страст! Чул те Господ за здравето, понеже нещо съм понастинала напоследък. Сериозно! Ужасно е! Знаеш ли, че носът ми не спира да тече вече 2 седмици?!? Ах, на никого не го пожелавам. Е, хайде, надявам се да продължиш да ме четеш и моля те - коментирай по-често! Твоето мнение е изключително важно за мен.
цитирай
3. анонимен - Прав е ufff
19.05.2006 11:50
Я се стегни и си намери личен живот. Баси кухата лейка... Така не излагаш момичетата, които са пращали снимки (линкът не работи, поне при мен). Излагаш най-вече себе си... Тъжно е какво може да направи една нещастна връзка с хората. Всъщност не те познавам, ти може да си си била куха и преди приятелят ти да те зареже.
Повече толерантност и себеуважение ти желая.
цитирай
4. анонимен - Ц-ц-ц
19.05.2006 12:01
Няма да спя тая вечер от толкова компетентни мнения, ужас.
Нищо, палете се, палете. Не че искам да се обяснявам, но
1. аз го зарязах
2. гледам на цялата работа с хумор, който явно плитките ви комплексирани мозъци не могат да прозрат.
цитирай
5. arnette - А сега като се замисля
19.05.2006 12:15
Вие май верно се дразните. :( Ма недей, моля ти се! Язвата е лошо нещо, високо кръвно се вдига от много нерви, не си струва за глупости.
Колкото до "кухата лейка" - толкова ти е възпитанието и мъжествеността/женствеността
цитирай
6. анонимен - otnovo ufff
22.05.2006 20:17
mi leko te poznavam i zatova ti 4eta blog-a, interesno mi e... a se izku6ih za purvi put da napravq komentar, za6toto ne si predstavqh 4e moje da te vulnuva ne6to podobno. a otnosno tova 4e mnenieto mi e anonimno, normalno, sled kato ne sum potrebitel v blog.bg i si nqmam nick. Ina4e i ti si anonimna, za6toto ne si pi6e6 imeto nikude :) aide i tova za zdraveto be6e iskreno ;)
цитирай
7. arnette - Е, май леко е верно....
23.05.2006 22:40
Аз не виждам нещо чудно, че се възмущавам от факта (повтарям за 4ти път сигурно), че е пълно с български жени, които се предлагат по този долен и смешен начин. И ако ми четеше блога, щеше да си видял/а предишен постинг по темата, в който няма снимки. Само мнението ми, което дължи негативността си не на факта, че някакъв мъж, с който съм излизала преди 100 години си кореспондира с жени (О, БОЖЕ КАК СМЕЕ хахаххаха), а наличието на така долнопробни жени. Да, в уондърленд живея, тъй като не предполагах, че такива парцали съществуват. Е*а си, колко куха лейка съм заради това!
цитирай
8. arnette - ето и линка бтв...
23.05.2006 22:43
http://arnette.blog.bg/viewpost.php?id=2499
Там, обаче, не се
юрнахте да ме обявявате за човек без "свой" живот, а? Провокацията се оказа успешна. Моя вероятно е вината, че вместо хората да се замислят какво ли правят дъщерите/сестрите им в интернет, се хванаха за това колко куха лейка съм аз.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arnette
Категория: Лични дневници
Прочетен: 711068
Постинги: 116
Коментари: 794
Гласове: 944
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930