Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2006 16:55 - Апология на абсурда
Автор: arnette Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1414 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 17.11.2006 05:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вече два часа си седя гола, червена и умираща от студ пред компа и си мисля:
Обичам да живея в Абсурдистан!

Даже не знам от къде да подхвана....
Като начало - получих ужасяващо изгаряне от солариум. Нелепо, нали? Докато отчаяно се опитвах да си намеря парцал, който си струва и минавах за 3ти път по Витошка (мерси Бойко) се пренесох в една паралелна вселена, където вече работя, не е почивен ден и на мен ми се налага да се обадя и да кажа, че не мога да дойда на работа, защото.... съм прегоряла в солариум?!?!?!? Провали ми се шопингът, не можах да понеса погледите на продавачките (наистина изглеждам нелепо в лице) и се разправях с един контрольор. Как, за Бога, да се снабдя с билет щом няма на спирката и ватманът също няма? Е, това ми беше наградата, че реших да не замърсявам околната среда и си оставих колата пред нас.
В Била с изненада открих, че са необходими 50 стотинки, за да ползваш сейфчето. За да не откраднеш ключа предполагам, което е абсурдно, имайки предвид факта, че все пак трябва да си вземеш онова, което си оставил. А моите 50 стотинки бяха в количката. Пазарувах си с опакованата си нова пола, поне се похвалих на някого - касиерката пожела да прегледа торбата. В храната на котарака ми има СОС ГРЕЙВИ?!?!?! Това май беше нещо, с което KFC зарибяваше клиентела. Супер, и аз и любимецът ми се тровим с джънк фууд, нали домашните любимци приличали на стопаните....
Направих и две открития днес:
1. Въпреки невзрачния си размер, крем "Здраве" може да омаца 5 Арнети  от горе до долу.
2. Макари и майка ми винаги да ми го е хвалила, той не помага, повтарям - не помага при изгаряне от солариум.
И пак съм си пред компа в идентично на стартотвото положение. Само с малката разлика, че вече съм бяла от крем.


Тагове:   апология,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: arnette
Категория: Лични дневници
Прочетен: 712131
Постинги: 116
Коментари: 794
Гласове: 944
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930