Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2006 16:17 - On-line dating
Автор: arnette Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1280 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 17.11.2006 05:16


Толкова много сайтове за запознанства...
Информираността си дължа на бившия си приятел, който има странното хоби да "изорава" всички подобни сайтове и да си праща снимки с момичетата там. За това се и разделихме. Не, не ревнувах от някакви виртуални жени и желания, просто ситуацията ми беше обидна.
Чета си електронната му поща отвреме-навреме, забвалявам се, докато гледам "новия колексион" (той е грък, бтв, и говори супер смешен български), но днес беше по-ралично.
Обидно ми е, че съм българка, заради момичетата, с които той си говори. Лъже ги, че е музикален продуцент или пък диджей и те пращат ли пращат голи снимки с надеждата, че "богатият" грък ще... Какво "ще"  всъщност? КАкво очакват? Или просто искат да се покажат колко са хубави на някой? Толкова гнусно и евтино ми изглежда всичко.
Сега разглеждам регистрацията му в поредния сайт. Паролата е "путанес", което на гърцки значи "курви". Да, прекрасни момичета - мъжете, които влизат и се "запознават" в тези сайтове с вас, ви мислят за курви. Вие съгласни ли  сте с това? Ако сте, защо, за Бога??? Нима сме нация от продажни меркантилни селски пачаври??? Нима се оставяме някакъв грък (или каквото и да е там чуждо или родно говедо) да ни омайва с лъжи за богатство и с радост му пращаме разсъблеченото си тяло? Толкова ли струва българската жена?
И няколко уточнения:
1. Аз се бях запознала с него на живо.
2. Нямам нито една регистрация в подобен сайт, дори във върха на комерса сладур.ком
3. Осъзнавам колко е долно това, че му влизам в личния и-мейл.


Тагове:   Line,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: arnette
Категория: Лични дневници
Прочетен: 712642
Постинги: 116
Коментари: 794
Гласове: 944
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930