Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2006 15:08 - Аз обичам да гледам реклами!
Автор: arnette Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2303 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 17.11.2006 05:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Във всичките им проявления при това. Без радио реклами, не ме кефят грам.  За съжаление тук се рекламират предимно средствата за постигане на изкрящо бяло, бляскава баня и светеща печка.
Хрумна ми (без стимуланти при това), че рекламата отразява лайфстайл. Хрумна ми, осевен това, че рекламата, която ми се предлага по телевизията (нямам кабелна само да уточня) не отговаря на моя лайфстайл. Нима хора като мен не гледат тв и не са таргет аудитория? Уоу!
Ако бях млада майка, нямаше да си купя пелени, които се рекламират от кълчещи се бебета, пеещи преработка на Азис. Не, за Бога, няма да ги купя никога! Може би повечето млади майки са чалгаджийки? Силно вероятно, като се има предвид, че младите жени отлагат раждането, за да се реализират професионално, а чалгата предполага фенове от друг тип.
Ок, това го преживявам, уважавам различното. Но няма да уважа факта, че ако трябва да се идентифицирам с една конкретна реклама, то аз сънувам/мечтая за....... идеално бяло пране! Изобщо телевизионните реклами ни внушават, че чистотата е свръх приоритет, недостижим идеал и повод за много безсънни нощи. Ама това пак не е е моя лайфстайл! Искам фенси реклами за фенси стоки!
Едно време Списание 1 ме влюби в себе си! Не знам дали умишлено, или случайно, или пък игра на болния ми мозък, но всяка реклама отговаряше като стайлинг и цвят на страницата със статия до нея. Ето това е част от моя лайфстайл. Дори дебилните инфантилно розови реклами в американското издание на Космо повече ми експонират от скуката по нашите печатни медии. Сравних двете списания по реклами веднъж. Ми  супер забавната реклама за депилатор се конкурираше с "Блясък - когато звездите им слагат рога, вие първи разбирате" или някакъв подобен шит. Бих емигрирала за да гледам хубави реклами, ужасна констатация, но факт!
Прибирах се наскоро от един безумно изморителен работен уикенд във Варна и един билборд при Търново мейд май дей! Веселин Маринов, да, точно той, казвам му "Звярът", седеше на трон от слънчогледи! ТРОН ОТ СЛЪНЧОГЛЕДИ!!! И това не е всичко - слогънът беше "Осъден на щастие....... с олио Калиакра". УАТ ДЪ ФАК!?!?!??! Щеше да е смешно, ако не беше толкова жалко. Неведоми са пътищата по които рекламата въздейства.....


Тагове:   обичам,   Да,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iskander - Запомнила си марката, а? : )
06.03.2006 01:31
Ако е така, то отговорът на въпроса "Уот дъ фак ?" е "Калиакра" : )
Ето, хората са те накарали да ги видиш. Ако беше и фенка на певеца от рекламата, а дори и да не си - може следващия път да си купиш това олио.
Не забравяй, че макар напоследък да свикнахме рекламите да ни показват хубави неща (имам предвид фенси неща с фенси стайлинг) основната причина да се правят е подтикване на потенциалните клиенти да купуват стоката.
Лесно е да се замечтаеш като гледаш реклама на нещо яко. Ама я опитай да мечтаеш за олио ; ) И в този момент се появява Веско Маринов - целият в бяло : )
цитирай
2. анонимен - научи РїСЉСЂРІРѕ какво означава експонира
11.03.2008 00:24
думата е импонира!!!! експонирам има съвсем друго значение, въпреки че морфологично са близки. отвори речник и не си кичи текстовете с думи, които не занеш какво означават и не се връзват с лайфстайлърщината ти.

"реклами в американското издание на Космо повече ми експонират от скуката по нашите печатни медии"
цитирай
3. анонимен - научи РїСЉСЂРІРѕ какво означава експонира
11.03.2008 00:27
думата е импонира!!!! експонирам има съвсем друго значение, въпреки че морфологично са близки. отвори речник и не си кичи текстовете с думи, които не занеш какво означават и не се връзват с лайфстайлърщината ти.

"реклами в американското издание на Космо повече ми експонират от скуката по нашите печатни медии"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arnette
Категория: Лични дневници
Прочетен: 711284
Постинги: 116
Коментари: 794
Гласове: 944
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930