Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2006 19:24 - Кардио Dance Dance Revolution
Автор: arnette Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1457 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.02.2006 23:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Мразя да ходя на фитнес! Нямаше да е толкова лошо ако не обичах да си похапвам здравата. Ооооо, как само си похапвам :), а ходенето на фитнес ми се вижда все така безумно скучно. В един от редките пъти, когато бяха успяли да ме замъкнат прекарах 30 минути на бягащата пътечка, разсъждавайки за постмодерността, в която живеем. Ето ти постмодерност - младо момиче плаща 3 лева, за да бяга и да не стига до никъде. Да, ама философските разсъждения се изчерпват все някога, а скуката явно има бездънен източник. Никакъв фитнес за мен! Пробвала съм и боди-пъмп (ужасно ме натоварва) и тичане в парка (защо да тичам, когато никой не ме гони и не бързам, по дяволите), плуването ще отнеме много време..... Бе, примирих се с предстоящата липосукция. До днес!
Фенка съм на японската култура и след като видях танцувален симулатор на снимка в КАпитал Light, не можеше да не посетя игралната зала в хотел Рила. Страшен фъъън е! Подскачате (за двама е) като идиоти, а на екрана се показват следващите стъпки. Музиката си е юродиско, има и малко японски песни - нори-нори-нори ми е персонален фаворит. След 3тия танц установих, че това е супер яко кардио и изчислих, че за 8 кинта (колкото ще ни е блъскането в Славия) с приятеля ми ще изкараме 24 танца! Не знам дали съм готова да го понеса, обаче. Най-накрая намерих нещо, което ме стяга и забавлява едновременно! И хич не ми дремеше от факта, че останалите клиенти бяха на 16 макс! Не се бях забавлявала така от месеци! Жалко, че не може да се гледаш от страни, докато танцуваш - синхронът, който се получава с партньора ти изглежда хипер куул. Нямам търпение за още!


Тагове:   revolution,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: arnette
Категория: Лични дневници
Прочетен: 708920
Постинги: 116
Коментари: 794
Гласове: 944
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031