Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2006 22:17 - лека валентинска депресия и отново за блоговете
Автор: arnette Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1417 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 17.11.2006 05:21


Чудя се колко ли хора се чувстват депресирани на св. Валентин? Аз не знам дали съм от тях, утре ще видим. Колега организира масова проява на моста на влюбените от 17 и 30 и ме покани. В тези температури, обаче, не знам дали ще се появя....
След като си преместих постингите от блогър с изненада установих, че някой даже ме и коментира. Благодаря за интереса, но думите по повод Акредитация и параноя " и какво от това, какво е посланието" ме вкараха в размисъл за естеството на блоговете. Клиширана тематика, дъвкана и предъвкана и за това няма да се впускам в нея. Аз пиша блога си за собствен кеф. Имам го от скоро и съответно още не е придобил завършения си вид. Не се знае дали някога ще го придобие всъщност. И мамка му натиснах тъпия шифт за повече от осем секунди и клавиатурата полудя> така че пунктуацията умира> тъ исках да кажа че тук пиша каквото си искам и не се опитвам да предам послания нямам намерение умишлено да се правя на забавна І оригинална І романистка І новинарка само и само да четкам самочувствието си че видиш ли някакви хора които не познавам и за които не ми пука особено ме четат и ми се кефят> това тук съм аз и онова което ми се случва І мисля І сънувам и тн> свободно за интерпретация от към послания
спирам до тук с разсъжденията че и към рикьор ме тегли и ще стане дълга и дълбока


Тагове:   Отново,   депресия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: arnette
Категория: Лични дневници
Прочетен: 711177
Постинги: 116
Коментари: 794
Гласове: 944
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930