Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2006 14:58 - Идоли в буркан
Автор: arnette Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1356 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 17.11.2006 05:23


31.01.2006
Тези дни си мислих за една приятелка от детинство - Мими. Семейството и се нанесе в съседния вход, когато бях 5-6ти клас. Беше по-голяма от мен с 2 години. Станахме приятелки покрай един наводнен апартамент.
С Мими много се харесвахме, разхождахме кучетата си заедно, споделяхме си първите любовни трепети, следяхме момчетата по тъмно из кварталните градинки (скришом, разбира се и Бог знае защо...). Харесвахме двама най-добри приятели, разменихме си два еднакви пръстена "Ин и Ян", въобще - всичко беше едно красиво момичешко приятелство.
Мими и сестра и отглеждаха нещо мистериозно в стъклени купички. Ужасно ме е срам, като си спомня, че веднъж, под предтекст, че съм забравила хапчетата си в стаята им, се опитах да надзърна какви са тези неща. Купичките бяха върху секцията и при опита ми да взема една от тях се чу разтракване на стъкло. Мими и сестра й веднаха осъзнаха какво се е случило. Следващият час бе изпълнен с неловко мълчание. Моята най-добра приятелка ме гледаше осъдително, а сестра и плачеше истерично. Оказа се, че съм разбутала нейната стъкленица, а ако някой видеше какво има вътре, желанията и нямаше да се изпълнят. Уверих и двете, че не съм видяла нищо и това беше самата истина. Точно след една седмица любопитсвото ми бе задоволено и получих екземпляр от мистериозното съдържание.
Мими го достави в нас при пълна конфиденциалност - бурканът беше грижливо увит във вестник. Имаше и придружаващо писмо. Цитирам по памет:
Моля, приемете нашето бебе ........ то ще изпълни Ваши три желания. Трябва да го отглеждате в ........ чай, който да подменяте всеки ден. При подмяната на чая, му повтаряйте Вашите три желания. След една седмица то ще "роди" друго себеподобно, което трябва да "обелите" като втори слой. Дайте го на Ваш близък с препис на това писмо. Вашето ....... ще "роди" отново след седмица - повторете процедурата. След третото "раждане", го извадете от чая, оставете го да съхне повито в марля едно денонощие и след това до носете винаги със себе си. Никой не бива да вижда Вашето ........!
И такааа, аз бях гордата притежателка на нещо силно наподобяващо гъбите, които се образуват в престоял оцет. Това, което Мими и сестра и старателно пазеха, се оказа лигава гъба. Е, отглеждах го. Изхвърлих "бебетата" му през прозореца. Помня как направиха малки петънца в снега. Накрая изхвърлих и "майката". Майката на снабдителките ми беше пришила изсушените им чудодейни лиги във вътрешността на якетата им.
Не знам дали желанията им се сбъднаха. Едно от моите със сигурност се случва успешно и до ден днешен. Не вярвам, че дължа това съвпадение на гъбата. Един ден отидох да викна Мими навън. Тв ми отвори, постояхме малко на вратата. Точно толкова, колкото да ми обясни, че няма да излезе. Това се повтори на другия ден и на по-другия и следващата седмица. Накрая спрях да я търся. Мими никога повече не излезе с мен и приятелите ми. До ден днешен не зная причината. Може би властната и майка бе решила, че съм твърде разюздана и ще подведа дъщеря и по лошия път, който със сигурност следвам и който ще ме превърне в отрепката, която заслужавам да бъда.
За пръв път след толкова години говорих с нея лятото на 2002 г. Работеше във видеотека и се дипломираше в Химическия университет. Оплака се, че за нейната специалност няма много възможности тук. От тогава не съм я виждала. Сестра и се пристрасти към хероина. Баща и играе карти с кварталните пияници и провалени селяндури в градинката пред блока. Кучето и вече ходи едва. Достолепната и майка позагуби от гордостта и надутостта си след поредното неуспешно лечение на малката си дъщеря.
Не знам дали желанията им се сбъднаха.......


Тагове:   буркан,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: arnette
Категория: Лични дневници
Прочетен: 708908
Постинги: 116
Коментари: 794
Гласове: 944
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031