Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2006 15:08 - Aкредитация и параноя
Автор: arnette Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1458 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 17.11.2006 05:22


08.02.2006
Отидох вчера в Агенцията по акредитация, подписах договор (има клауза за конфиденциалност, дем ит), даже ще ми заплатят, въпреки че аз щях да участвам и за без пари. Избрана съм от Акредитационния съвет, тъй като владея добре английски и съм от частен университет. Не е кой знае какво постижение, хм? Е, готиното започна след това. Бяхме 3ма колеги - аз за Американския, един от ТУ за УНСС и един от Сфийския за "Висшето училище по застраховане и финанси" (тъпата Манова е от там, дано не му дадат акредитация и аз не я видя никога вече в НПСС). Направиха ни общ инструктаж, а след това споделиха, че има и отделен, който представлява среща на самата формирана комисия, която ще оценява ВУЗ-а. За УНСС била след седмица, за БУЗФ била минала (оО как може да го викат момчето след провеждането на срещата! От тук става ясно просто колко им пука за студентското участие в комисиите.), а моята е........ същя ден в 14 и 30!!!! Супер, няма що, само дето се разкарвахме с Павел. Появих се, разбира се, запознах се с комисията - 3ма от УНСС, 2ма от СУ, 1 от Свищовската академия, 1 от НБУ и моя милост. Всичко вървеше по мед и масло, докато не стана ясно коя съм всъщност аз и какво правя там. Масово възмущение: ма досега те не били участвали в подобни комисии със студенти, какво било това, що за глупости, как така един студент ще оценява цял БУЗ, ама няма го в закона, няма го в правилника на Агенцията, щели да им оспорят оценката след това, бла, бла, бла. Аз гледам и не вярвам на очите си ( и на ушите ;)). Тези хора, които преди малко обясняваха как си били "затваряли очите" за някои неща, да ми говорят сега за буквата на закона. Боже, боже, колко удобно само. Изнаглях леко (по доста места и заради бруталността и самочувствието ми ме взимат). Наблюдателят извади докуметите, за да ги успокои, позамлъкнаха. Е, имаше констатация как било възможно Акредитационен съвет да взима решения, които ги няма в правилника, но до там. Наблюдателят се държи най-мило с мен за момента.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. arnette - Hmmm
12.02.2006 15:40
Метни една кесийка шарен боб на дъбова маса, завърти масата в посока североизток и отговорът неминуемо ще изплува в съзнанието откъм малкия мозък. Графа "лични дневници"......?!?!?!?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arnette
Категория: Лични дневници
Прочетен: 712238
Постинги: 116
Коментари: 794
Гласове: 944
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930